اخبار

راه اندازی مجموعه ورزشی در محوطه کارگاه امانی منطقه ۳

شهردار منطقه ۳ تبریز خبر از راه اندازی مجموعه ورزشی اعم از سالن ورزشی بدنسازی و نوسازی زمین ورزشی مینی فوتبال در محوطه کارگاه امانی منطقه داد.

به گزارش شهریار، داوود طالب نژاد گفت: برای ارتقاء سلامت جسمانی و روحی کارکنان کارگاه امانی و مجموعه معاونت خدمات شهری و اجرایی و سایر کارکنان دوستدار ورزش منطقه، سالن بدنسازی در محوطه کارگاه امانی معاونت خدمات شهری و اجرایی، راه اندازی می شود.
طالب نژاد اظهار داشت: همچنین زمین ورزشی مینی فوتبال موجود در این مجموعه نیز که به انبار ماشین آلات کارگاه امانی تبدیل شده بود، بعد از اقدامات لازم بازسازی و مفروش شدن به چمن مصنوعی، مجددا” به زمین ورزشی (میدان مینی فوتبال) تبدیل خواهد شد.
وی افزود: سالن اختصاص یافته برای راه اندازی سالن بدنسازی و همچنین زمین ورزشی مینی فوتبال، به خاطر آماده نبودن سالن جدید انبار در گذشته، برای دپو لوازم و ماشین آلات تبدیل شده بود که در حال حاضر بعد از انتقال وسایل و لوازم به انبار جدیدالاحداث، این دو محل برای ره اندازی فضاهای ورزشی کارکنان اختصاص داده شد.
شهردار منطقه گفت: در حال حاضر یک اکیپ بنائی و نقاشی ساختمان داخل سالن بدنسازی و حمام های موجود در این سالن را آماده سازی می کنند که بعد از اتمام این عملیات ها، وسایل بدنسازی موجود در ساختمان منطقه به این سالن ۱۴۰ مترمربعی انتقال داده شده و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
طالب نژاد در خصوص زمین ورزشی نیز گفت: این میدان در اندازه استاندارد مینی فوتبال، در طول ۴۰ و عرض ۲۰ متر احداث شده که بعد از پاکسازی محوطه آن، تعمیر و مرمت امکانات موجود، رنگ آمیزی و نصب چمن مصنوعی، مورد استفاده کارکنان منطقه قرار خواهد گرفت.
/ شهریارنیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا