اخبار

راه‌های ارتباطی آذربایجان‌شرقی باز است

غلامرضا رسول زاده، روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار، با اشاره به بارش برف و باران از دیشب تا عصر امروز در اکثر راه های ارتباطی استان، افزود: با حضور و فعالیت راهداران و برف روبی، مخلوط نمک و شن پاشی توسط آنان مشکلی در رفت و آمد رانندگان در جاده های استان روی نداد.

وی با بیان اینکه تردد خودروها در آزادراه تبریز – زنجان نیز در جریان است، اظهار داشت: هم اکنون گروه های راهداری به همراه امکانات و تجهیزات در راه های اصلی و فرعی استان مشغول ارایه خدمات به رانندگان و مسافران هستند.

معاون راهداری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر ادامه بارش ها تا صبح فردا (شنبه) به ویژه در جنوب استان، کاربران جاده ضمن رعایت احتیاط در رانندگی، وسایل و تجهیزات ایمنی زمستانی را به همراه داشته باشند.

رسول زاده، ادامه داد: با توجه به برودت هوا و احتمال یخ زدگی جاده ها، رانندگان برای تردد در جاده های استان به ویژه مناطق کوهستانی، سرعت مطمئنه و فاصله طولی با خودروها را رعایت کنند.

وی یادآوری کرد: رانندگان و مسافران می توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۱۴۱ و استفاده از اپلیکیشن ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه های استان قبل از تصمیم به سفر اطلاع کسب کنند.

، آذربایجان شرقی دارای ۲۳۵ کیلومتر آزاد راه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی است//ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا