اخبار

راهیابی اثر عکاس ایسنای اردبیل به نمایشگاه مجازی سرچشمه هنر

اثر عکاس خبرگزاری ایسنا منطقه اردبیل به نمایشگاه گروهی مجازی هنرهای تجسمی«سرچشمه هنر» باغ موزه قصر تهران راه یافت.

یک اثر با عنوان بقعه شیخ حیدر در مشگین‌شهر از علی انوار عکاس خبرگزاری ایسنا منطقه اردبیل به نمایشگاه گروهی مجازی هنرهای تجسمی«سرچشمه هنر» باغ موزه قصر تهران راه یافت.
در این نمایشگاه آثاری از هنرمندان سراسر کشور حسام حاجی‌پور، گلناز احمدی، شیما اسکندری، سید علی ریحانی شرق، زهره وحدانی، آریا پسیان‌زاده، لیلا فرهنگ‌فر، مهسا تابان‌فر، مهناز علیشاهی، بهرامشاه‌ محمودی، پیام شیرزادی، سید احمد قاری‌پور، افسانه نصیری، پریسا مسلم‌پور، سارا موسی‌زاده، نرجس بیکیان، مهدیه منافی، بهادر محمدپور، علی انوار، نرجس نکوییان، یکتا حسینی، فروغ ‌زاده‌صادق، یاسمن افشارنیا، مهسا آذر، زینب یوسف‌زاده، فاطمه موسوی، نازلی نظری، مرتضی سمندری خطایی و امیر باپیرزاده به نمایش در آمده است.
به گزارش ایسنا، در این نمایشگاه بیش از 50 اثر از 30 هنرمند سراسر کشور در زمینه‌های نقاشی و عکس به نمایش گذاشته شده است که علاقمندان جهت بازدید از آثار این نمایشگاه می‌توانند 21 لغایت 27 آذرماه 1399 به آدرس http://qasr.ir/virtualexhibition مراجعه نمایند.
به گزارش ایسنا، علی انوار از سال 1387 فعالیت عکاسی خبری خود را آغاز کرده و از سال 1391 تاکنون به عنوان عکاس و خبرنگار در خبرگزاری ایسنا فعالیت دارد. وی تاکنون در جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های مختلف ملی و استانی صاحب مقام برتر شده است.ایسنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا