اخبار

راهپیمایی ۲۲ بهمن در زنجان خودرویی برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: امسال به دلیل شیوع کرونا، راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه خودرویی و موتوری برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علی ناصر ظهر امروز (۱۱ بهمن‌ماه) در نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه‌فجر اظهار کرد: امسال به دلیل شیوع کرونا از برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن به روش هر ساله محروم هستیم و طبق اعلام ستاد ملی کرونا، راهپیمایی امسال به شکل خودرویی برگزار خواهد شد و برای کسانی که به نحو شایسته خودروی خود را تزیین کنند نیز جایزه ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های مختلف بیش از صدها برنامه‌های برای گرامی‌داشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در نظر گرفتند، عنوان کرد: برای هر روز از دهه‌فجر نام‌گذاری خاصی صورت گرفته و به مناسبت همان روز برنامه‌های مختلفی برگزار خواهد شد. البته امسال شاهد تقارن این ایام با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) نیز هستیم و در این خصوص نیز برنامه ویژه‌ای تدارک دیده‌ایم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه دو برنامه اصلی برای این ایام در نظر گرفته شده است، افزود: طبق هماهنگی با ستاد مبارزه با کرونا برنامه میثاق با امام و رهبری به دلیل شیوع کرونا با افراد محدود در حسینیه اعظم زنجان برگزار خواهد شد و مسئولان پس از پایان جلسه برای ادای احترام به مقام شامخ شهدا، در گلزار شهدا حضور می‌یابند.

وی یادآور شد: بیش از ۲۰۰۰ برنامه از سوی کارگروه‌های گرامی‌داشت دهه‌فجر ارسال شده است و بیش از ۱۰۰۰ برنامه نیز توسط سپاه استان زنجان برگزار خواهد شد و امیدواریم با همکاری مردم شاهد مراسمی در شان چهل و دو سال شکوه و مقاومت انقلاب اسلامی باشیم.

این مسئول شعار امسال دهه‌فجر را «انقلاب اسلامی بالنده و مقتدر و چون کوه استوار» اعلام کرد و افزود: انقلاب اسلامی هر سال مقتدرتر از سال گذشته به راه خود ادامه می‌دهد و به همت جوانان انقلابی به پیشرفت‌های بزرگی در عرصه‌های علمی، موشکی، دفاعی، پزشکی و فناوری‌های نوین دست یافته است‌.

ناصر با اشاره به اینکه در گذشته حاکمان کشورمان بدون اجازه استکبار جهانی اجازه آب خوردن نداشتند، تصریح کرد: امروز ایران اسلامی چون کوه در مقابل دشمنان ایستاده است و دشمنان جرات تعدی به کشورمان را ندارند و پرورش و رشادت‌ شخصیت‌هایی همچون حاج قاسم سلیمانی، طومار ابرقدرت‌ها را در هم پیچیده است.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با وجود همه توطئه‌ها، فتنه‌ها، تحریم‌ها و نقشه‌های دشمنان اسلام تداوم یافته و در جهان حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد و ترور دانشمندان کشور نشان می‌دهد که دشمنان از رویارویی با نظام مقدس جمهوری اسلامی مستاصل مانده‌اند.

ایسنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا