خبر/ گزارش

رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر ارومیه: شهرداری باید حقوق کارگران را طبق قانون ترمیم کند

حسین پناهی، رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر ارومیه، در جلسه اخیر بر لزوم ترمیم حقوق کارگران شهرداری طبق قوانین تأکید کرد و به اهمیت آموزش مدیران در زمینه تکریم ارباب رجوع و پرداخت به موقع معوقات اشاره نمود.

حسین پناهی، #رئیس_کمیسیون_بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه، در جلسه هفتگی این #کمیسیون بر لزوم اجرای قانون در زمینه ترمیم و افزایش حقوق کارگران شهرداری تأکید کرد. وی خواستار توجه ویژه معاونت برنامه‌ریزی و توسعه نیروی انسانی به این موضوع شد و اعلام کرد که عدم پرداخت به موقع #سنوات_پرسنل و بازنشستگان می‌تواند موجب نارضایتی و مشکلات جدی برای آنها گردد.

پناهی همچنین با انتقاد از عدم برگزاری دوره‌های آموزشی مناسب برای مدیران و کارشناسان در زمینه تکریم ارباب رجوع، اظهار داشت: «این کمبود آموزش‌ها موجب دل‌نگرانی و عدم اعتماد شهروندان به مدیریت شهری شده است.» او بر لزوم رعایت طرح تکریم ارباب رجوع توسط مدیران و کارشناسان تأکید کرد.

وی در ادامه به پرداخت #معوقات و مطالبات پرسنل و پیمانکاران اشاره کرد و گفت: «عدم پرداخت به موقع این مطالبات می‌تواند مشکلاتی را در پروژه‌ها و نارضایتی شهروندان به همراه داشته باشد.»

در پایان، رئیس کمیسیون بودجه بر اهمیت توجه به تابلوهای شهری و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در معابر شهری تأکید کرد و خواستار اقدام مناسب شهرداری در این زمینه شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا