اخبار

رئیس قوه قضائیه: در برابر مفسدین، باید با قاطعیت عمل کنیم

رئیس قوه قضائیه در حاشیه نشست با مسئولان قضایی خراسان شمالی آمده و اظهار داشت: به منظور حمایت از رشد تولید و کنترل تورم، لطفاً همکاری لازم را با بخش‌های دولتی انجام دهید و در مقابله با فساد و مفسدین در تمامی دستگاه‌های قضایی و اجرایی، اقدامات قاطعانه را انجام دهید.

محسنی اژه‌ای در ادامه به مسئولان قضایی استان خراسان شمالی تاکید کرد: در راستای کمک به رشد تولید و مهار تورم، مساعدت‌های لازم را به بخش‌های دولتی داشته باشید و در مقابله با مفاسد و مفسدین در دستگاه‌های مختلف چه دستگاه قضایی و چه دستگاه اجرایی، قاطعیت به خرج دهید.

#رئیس_قوه_قضائیه با اشاره به سفر سال ۹۹  قوه قضائیه به استان #خراسان_شمالی و عدم تحقق مصوبات این سفر از ناحیه استانداری و #دستگاه_قضا ، گفت: یکی‌ از عواملی که من را مصمم کرد به صورت غیررسمی به استان #خراسان شمالی سفر کنم همین موضوع بود و در همینجا تاکید می‌کنم که در اولین فرصت، در ابتدای هفته آتی، آن بخش از #تعهدات دستگاه قضا که در جریان سفر سال ۹۹ به تصویب رسید را عملیاتی کنم.

محسنی #اژه_ای گفت: استانداری خراسان شمالی به نمایندگی از #دولت باید تعهدات ناظر بر سفر سال ۹۹ هیأت عالی قضایی وسفر تیرماه سال گذشته رئیس‌جمهور به خراسان شمالی که مرتبط با تجهیز مراکز قضایی است را پیگیری کند و بداند که این امر به نفع مردم خود استان می‌باشد.

پیش از سخنان رئیس دستگاه قضا، حجت‌الاسلام والمسلمین «براتی‌زاده» رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی با اشاره به اجرایی نشدن بخش قابل توجهی از مصوبات سفر پیشین هیئت‌ عالی قضایی به خراسان شمالی، به ارائه گزارشی از وضعیت نیروی انسانی دادگستری این استان پرداخت.

همچنین در این جلسه، استاندار خراسان شمالی و نمایندگان قضات، کارکنان اداری و سازمان‌های تابعه قوه قضائیه، به بیان مطالب و نقطه‌نظرات خود پرداختند.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در بیست‌ویکمین سفر استانی خود امروز چهارشنبه به همراه هیات عالی قضایی با استقبال مسوولان خراسان شمالی وارد فرودگاه شهدای بجنورد شد.

بررسی مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی خراسان شمالی و دیدار با دانشجویان، بانوان، قضات، کارکنان، مسوولان قضایی و شرکت در شورای اداری استان از برنامه‌های سفر رییس قوه قضاییه به خراسان شمالی است.

سفر امروز به استان خراسان شمالی، هفتمین سفر بدون تشریفات رئیس قوه قضاییه است.

خراسان شمالی با یک میلیون نفر جمعیت در شمالشرق کشور واقع است. /رکنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا