خبر/ گزارش

رئیس شورای شهر اردبیل: هرگونه تغییر کاربری پروژه‌های مشارکتی غیرقانونی است

رئیس شورای شهر اردبیل، ابراهیم علی‌پور، در جلسه اخیر شورا با تأکید بر غیرقانونی بودن تغییر کاربری پروژه‌های مشارکتی، به اهمیت رعایت حقوق نابیانان اشاره کرد و خواستار حفظ طرح تفصیلی شهر برای توسعه پایدار شد.

ابراهیم علی‌پور، #رئیس_شورای_شهر_اردبیل، در جلسه اخیر شورا که به مناسبت #روز_جهانی_عصای_سفید برگزار شد، ضمن تبریک این روز به اهمیت رعایت حقوق روشندلان اشاره کرد . وی ضمن بیان این نکته که نابیانان نیز حق دارند از امکانات شهری بهره‌مند شوند، ابراز امیدواری کرد که با اتخاذ تصمیمات مناسب، بتوانند به نیازهای این قشر از جامعه پاسخ دهند و شرایط زندگی آن‌ها را بهبود بخشند.

علی‌پور در ادامه به دو لایحه مطرح شده برای #تغییر_کاربری پروژه‌های مشارکتی شاهد و سام پلازا پرداخت و تأکید کرد: «هرگونه تغییر کاربری در این پروژه‌ها غیرقانونی است.» او توضیح داد که تغییر کاربری تنها برای ساختمان‌هایی که هنوز ساخت آن‌ها آغاز نشده، مجاز است و تأکید کرد که باید به طرح تفصیلی شهر احترام گذاشته شود. وی افزود که تغییر کاربری در پروژه‌های اجرا شده می‌تواند به اختلال در توسعه پایدار شهر منجر شود و از این رو، شورای شهر به شدت با این موضوع مخالف است.

رئیس شورا همچنین به انتقال حساب‌های بانکی شهرداری به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اشاره کرد و گفت: «این درخواست در #کمیسیون_برنامه_و_بودجه به دقت بررسی شد و با موافقت اعضای شورا، مجوز انتقال حساب‌ها صادر گردید.» وی افزود که این اقدام به منظور بهبود مدیریت مالی شهرداری و افزایش شفافیت در امور مالی انجام می‌شود و امیدوار است که این تصمیم به بهبود خدمات‌رسانی به شهروندان کمک کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا