اخبار

رئیسی: کسانی که خواهان همکاری با ایران هستند زمینه آن کاملا فراهم است

رئیسی سیاست داخلی دولت را متکی به ظرفیت‌های عظیم داخلی و سیاست خارجی دولت را مبتنی بر نگاه متوازن در روابط با همه کشورها دانست و گفت: ما با همه کشورهای دنیا به صورت متوازن تعامل داریم، اما هیچگاه مسایل کشور را به اخم و لبخند چند کشور گره نزدیم.

تزریق ناامیدی به جامعه از گناهان نابخشودنی است
رئیس جمهور با بیان اینکه خدمت می‌تواند بر اساس نگاه منفعت‌گرایانه، نگاه انسان‌گرایانه و نگاه الهی انجام شود، افزود: همه ۸ میلیارد انسان روی کره زمین مدعی خدمت هستند، اما آن خدمتی که می‌تواند رضایت الهی را جلب کند، خدمت بر اساس نگاه الهی است و شما مدیران و کارگزاران امروز این فرصت را دارید که با گشودن گره از زندگی مردم بر اساس این نگاه، رضایت الهی را جلب کنید.

رئیسی با قدردنی از خدمات و تلاش‌های #مسئولان و کارکنان بخش‌های مختلف #دولت و #نظام اسلامی در سال گذشته، اظهار داشت: در سال نو، همانگونه که #رهبر_معظم_انقلاب اسلامی تاکید کردند، نیازمند یک روحیه جدید و یک نگاه تحولی هستیم.
#رئیس_جمهور با بیان اینکه در سال نو نیازمند یک تحول درونی هستیم تا نگاه ما بر اساس آن به کارها نگاه مردم‌داری، انقلابی و جهادی باشد، تصریح کرد: نگاه‌های معمول که می‌گوید #بودجه نیست، امکانات نیست و نمی‌شود، یأس‌آور و ناامید کننده است و تزریق ناامیدی به جامعه به این شکل در شرایطی که امروز نیاز به تحول، کار و یک حرکت و اقدام جهادی داریم، از گناهان نابخشودنی است.

#رئیسی با اشاره به مشکلات روزهای آغازین فعالیت دولت مردمی از جمله فقدان منابع لازم برای پرداخت #حقوق و مزایای کارکنان دولت، خاطرنشان کرد: امروز خداوند به این کشور تفضل کرده و راه‌های بسیاری گشوده شده و راه‌های بسیاری علیرغم خواست دشمن گشوده خواهد شد.

رئیسی در ادامه سیاست داخلی دولت را متکی به ظرفیت‌های عظیم داخلی و سیاست خارجی دولت را مبتنی بر نگاه متوازن در روابط با همه کشورها دانست و گفت: ما با همه کشورهای دنیا به صورت متوازن تعامل داریم، اما هیچگاه مسایل کشور را به اخم و لبخند چند کشور گره نزدیم. امروز هر کشوری که بخواهد با جمهوری اسلامی تعامل داشته باشد، زمینه آن فراهم شده است.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه امروز وظایف مهم و سنگینی به عهده دولت است که باید با مسئولیت‌پذیری و پرهیز از فرافکنی به نحو مطلوب انجام شود، تصریح کرد: اداره کشور نیازمند همراهی و هماهنگی همه نهادهای کشور است. امروز اقدامات صورت گرفته در کشور با کمک همه نهادهای انقلابی بدون خط‌کشی‌های غلط و با مأموریت مشترک رفع مشکلات کشور و مردم انجام شده و این رویه باید استمرار داشته باشد. /ایسنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا