اخبار

رئیسی: ناامن کردن مدارس برای ایجاد دلهره و ناامیدی در مردم است

رئیس‌جمهور با اشاره به مسائل اخیر پیش آمده در ارتباط با برخی مدارس گفت: در جلسه اخیر دولت، وزیر کشور و وزیر اطلاعات را مامور کردم تا هر چه سریع‌تر این موضوع را ریشه‌یابی و بررسی و اطلاعات آن را هم سریعا به مردم عزیزمان اعلام کنند تا توطئه دشمن برای ایجاد دلهره و ناامیدی در مردم خنثی شود.

رئیسی با اشاره به اینکه ملت ایران حقیقتا ملت توانایی هستند، اظهار داشت: امروز بخش‌های مختلف کشور از جمله بوشهر به لطف ظرفیت‌های خدادادی و به همت و با تلاش مردم و اراده آنها برای استقلال، برای ایران اسلامی قدرت، اقتدار و افتخار آفریده است.

رئیس جمهور با اشاره به اعمال تحریم و تهدیدهای دشمنان علیه ملت ایران و در عین حال اعتراف آنان به شکست سیاست فشار حداکثری علیه این #ملت ، تصریح کرد: این قدرت ملت ایران بود که تهدیدها و #تحریم ها و توطئه‌ها و جنگ ترکیبی دشمنان را شکست داد.

رئیسی با اشاره به تحلیل #رهبر_معظم_انقلاب درباره دلایل راه‌اندازی جنگ ترکیبی علیه ملت ایران خاطرنشان کرد: #دشمنان وقتی نتوانستند از تهدید، تحریم و جنگ ترکیبی علیه #ملت_ایران به نتیجه برسند و پیشرفت او را متوقف کنند، به دنبال اثرگذاری بر زندگی و سفره مردم رفتند.

رئیس جمهور در ادامه با بیان اینکه دشمن پس از جنگ ترکیبی و تلاش برای ایجاد التهابات ارزی و #اقتصادی به سراغ پروژه امنیتی در #مدارس رفته است، گفت: دشمن می‌خواهد برای فرزندان ما در مدارس دلهره، ناامنی و فضای ترس و ناامیدی ایجاد کرده و از این طریق ایجاد آشوب کند.

رئیسی افزود: یک روز آشوب و اغتشاش خیابانی، یک روز اغتشاش در حوزه مالی و ارزی و اقتصادی و یک روز مسئله ساختن و مسئله‌سازی امنیتی در حوزه تحصیل و مدارس، اینها ترفندهایی است که دشمنان برای ناامید کردن مردم طراحی و اجرا می‌کنند، چون می‌بینند علیرغم همه این تهدیدها و تحریم‌ها و علیرغم همه این نقشه‌ها روز ۲۲ بهمن در سراسر کشور مردم با بصیرت، آگاهانه، مقتدرانه و عزتمندانه حضور پیدا کردند و دشمن را شکست دادند.

رئیس جمهور اظهار داشت: دشمن خود اعتراف کرد که ۲۲ بهمن امسال با همه سال‌های قبل متفاوت بود. تفاوت آن برای آن است که مردم احساس کردند دشمن می‌خواهد به اهداف پلید خود برسد و مردم تصمیم گرفتند دشمن را ناکام کنند.

رئیسی با اشاره به مسائل اخیر پیش آمده در ارتباط با برخی مدارس تصریح کرد: در جلسه اخیر دولت، وزیر کشور و وزیر اطلاعات را مامور کردم تا هر چه سریع‌تر این موضوع را ریشه‌یابی و بررسی و اطلاعات آن را هم سریعا به مردم عزیزمان اعلام کنند تا توطئه دشمن برای ایجاد دلهره و ناامیدی در مردم خنثی شود.

رئیس جمهور در ادامه با اشاره به حضور معنادار مردم شهرستان خورموج در استقبال از خدمتگزاران خود خاطرنشان کرد: کسانی که ارزیابی و رصد می‌کنند، ببینند این حضور معنادار مردم را که در روز جمعه از استراحت خود گذشته و در این عرصه حضور یافته‌اند؛ معنا و مفهوم این حضور آن است که ما پای انقلاب، نظام، ارزش‌های خودمان با همه وجود هستیم. /ایسنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا