اخبار

رئیسی: سیاست دولت جلوگیری از تبدیل فضای مجازی به بستر ایجاد ناامنی است

ابراهیم رئیسی اظهار کرد که دولت مردمی در موضوع عفاف و حجاب با تمرکز بر جنبه‌های فرهنگی، سعی در حل مسئله دارد. او بر این باور است که دشمن با برنامه‌ریزی قصد دارد حجاب را به یک مسئله امنیتی تبدیل کند، اما دولت با برنامه‌ریزی‌های خود، قطعا به تحقق خواست دشمنان اجازه نخواهد داد.

فعالیت هر سکوی خارجی که حاضر به مسئولیت‌پذیری با ایجاد دفتر در ایران باشد، هیچ منعی ندارد

رئیسی در پاسخ به انتقاد از انتصاب برخی افراد غیر همسو با دولت گفت: نگاه ما در انتصابات در دولت از ابتدا نه بر اساس نگاه‌های حزبی و جناحی که بر اساس شایسته‌سالاری و کارآمدی بوده است و در همین راستا همه #مدیران موظف و متعهد به اجرای #سیاست ها و برنامه‌های #دولت برای تحقق وعده‌های داده شده به مردم و منویات #رهبر_معظم_انقلاب اسلامی هستند و در این مسیر با هیچ فردی تعارف نداریم.

رئیسی در ادامه در پاسخ به پرسش یکی دیگر از دانشجویان درباره موضوع #فیلترینگ نیز تصریح کرد: ما همانند برخی کشور‌های مدعی #آزادی_بیان ، قائل به برگزاری دادگاه برای سکو‌های خارجی نیستیم. سیاست دولت جلوگیری از تبدیل شدن فضای مجازی به بستری برای ایجاد ناامنی در کشور است و در این راستا فعالیت هر سکوی خارجی که حاضر به مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی با ایجاد دفتر در داخل کشور باشد، هیچ منعی ندارد. /انتخاب

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا