اخبار

دیوان محاسبات به دنبال رفع موانع و مشکلات و تکمیل زنجیره فولاد است

مدیرکل دیوان محاسبات آذربایجان شرقی با بیان اینکه دیوان محاسبات در حوزه‌های تصمیم گیری و تصمیم سازی ورود کرده است، گفت: با توجه به موقعیت استراتژیک فولاد آذربایجان در منطقه و کشور، دیوان محاسبات در جهت رفع موانع و مشکلات و تکمیل زنجیره فولاد از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

محمدرضا کردلو در بازدید از مجتمع فولاد میانه ضمن حضور در جلسه شورای مدیران، از نزدیک در جریان فعالیت‌ها، عملکردها و مشکلات و موانع پیش روی مجتمع فولاد میانه قرار گرفت.

وی در این دیدار با اشاره به وظیفه نظارتی و تکالیف ابلاغی دیوان محاسبات اظهار کرد: دیوان نه تنها در مسائل مالی و حسابرسی بلکه در حوزه‌های تصمیم گیری، تصمیم سازی، بررسی عملکردهای گذشته و رویه فعلی وآسیب شناسی نیز ورود کرده است.

وی افزود: دیوان محاسبات در جهت رفع موانع و تسهیل فرآیندهای توسعه‌ای کشور خصوصا صنایع مادر نقش بسزایی دارد.

کردلو خاطرنشان کرد: جایگاه صنعت فولاد در راستای توسعه کشور و به عنوان یکی از شاخصه‌های توسعه اقتصادی حائز اهمیت است و دیوان محاسبات استان با توجه به موقعیت استراتژیک فولاد آذربایجان در منطقه و کشور، درجهت رفع وتسهیل مشکلات و تکمیل زنجیره فولاد در منطقه از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

هادی غلامزاده عضو هیات مدیره شرکت فولاد آذربایجان و مدیر مجتمع فولاد میانه در ابتدای این جلسه، در خصوص سیاست‌های حمایتی ایمیدرو و لزوم پشتیبانی از این شرکت، مطالبی را بیان کرد.//ایسنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا