اخبار

دیدار شهردار منطقه ۱۰ با دو خانواده معظم شهدا

شهردار منطقه ۱۰ تبریز در راستای دیدار با خانواده معزز شهدا و به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با خانواده دو شهید دیدار و از صبر و مجاهدت آنان تجلیل کرد.

به گزارش شهریار، رسول وظیفه شناس به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدای گرانقدر با خانواده شهیدان انوشیروان رضائی و حمداله پور حسن ساکن در حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۱۰ دیدار کرد.
وی با بیان اینکه این دیدارها با هدف حفظ ارزشهای والای مقام شهیدان انجام می شودگفت: امنیت و آرامش کشور و اقتدار نظام اسلامی مرهون جانفشانی عزیزانی است که به خاطر ایمان و دفاع از مرزها و آب و خاک کشورمان جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند و رشادت به خرج دادند تا ما بتوانیم در آرامش  و آسایش باشیم شهیدانی که جاودانه هستند و چراغ راهی هستند که ما بتوانیم راه درست را تشخیص دهیم و امیدواریم بتوانیم گام هایی که این عزیزان برداشتند به شکل و روش دیگری ادامه دهیم.
 وی ضمن گفتگو با خانواده معظم این شهدا در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت و در راستای حل مشکلات آنها دستوراتی را صادر کرد.
در این دیدار خانواده شهیدان پور حسن و رضائی ضمن ابراز خشنودی از توجه شهردار منطقه ۱۰ به خانواده شهدا ضمن قدردانی از این اقدام شهردار به بیان سجایای اخلاقی و خاطراتی از فرزندان شهید خود پرداختند.
در پایان این دیدار از طرف شهردار منطقه ۱۰ تبریز لوح تقدیر به رسم پایداری و صبوریشان به این دو خانواده معظم شهدا اهداء گردید.
/ شهریارنیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا