اخبار

دیداری که بمب انگیزه شد!

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی با حضور در منزل «علی کشفیا»، جانباز ۷۰ درصد و سرپرست تبریزی تیم ملی والیبال نشستۀ کشورمان، قهرمانی این تیم در مسابقات جهانی را تبریک گفت و از تلاش های او در جریان این مسابقات تجلیل کرد؛ دیداری که به واسطۀ طرح خاطرات طنز و خلق لحظاتی شاد، به گفتۀ «جابر ابوالفتح زاده» انگیزه و روحیّه ای مضاعف برای ارائۀ خدمت به جامعۀ ایثارگری شد.

«جابر ابوالفتح زاده» در این دیدار که امشب، دوشنبه انجام شد و در آن «حبیب ستوده نژاد» مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و جمعی از معاونان و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی نیز حضور داشتند، درخشش اخیر ملی پوشان تیم والیبال نشستۀ جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جهانی را تبریک گفت و اظهار کرد: تدبیر کادر فنی از جمله جانباز سرافراز 70درصد و همکارمان در ستاد استانی بنیاد آذربایجان شرقی، جناب آقای کشفیا به عنوان سرپرست این تیم، مایۀ افتخار و مباهات شد.

وی گفت: جانباز عزیزمان، حاج علی آقای کشفیا همچون دوران دفاع مقدس در عرصه ورزش نیز موفق هستند که باعث افتخار جامعه ایثارگری است.

«حبیب ستوده نژاد» مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی هم در این دیدار با تمجید از تلاش های جانباز پیشکسوت تیم ملی والیبال نشسته ایران گفت: آقای کشفیا افتخار جهانیِ ورزش آذربایجان شرقی هستند و ما به وجود ایشان می بالیم.

«علی کشفیا» سرپرست تیم ملی والیبال نشستۀ ایران که رئیس ادارۀ ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی است نیز در این دیدار از حضور مدیران کل بنیاد و ورزش و جوانان استان در منزلش اظهار خوشحالی کرد و سپس با طنّازیِ منحصربفردش، چند خاطرۀ فکاهه از مسابقات جهانی بوسنی و رقابت های بین المللی ورزشی دیگر مطرح کرد که با خندۀ حاضران همراه شد.

خانم «شهلا پایسته» همسر آقای کشفیا، «مهلا» و «شلاله» دو دختر و «داود حاجی عیسی زاده» داماد این جانباز سرافراز نیز هر کدام خاطراتی شیرین و بامزه تعریف کردند که تبسّم مهمانان را در پی داشت.

«جابر ابوالفتح زاده» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی پس از مطرح شدن این خاطرات، از دیدار با علی کشفیا و خانوادۀ او به عنوان روزی خاطره انگیز و فراموش نشدنی یاد کرد و در عین حال گفت: از این دیدار، روحیه و انگیزۀ مضاعف برای تلاش‌ بیشتر در جهت ارائه خدمت به جامعه ایثارگری گرفتیم.

تیم ملی والیبال نشسته ایران جمعه گذشته با سرپرستی مدبّرانۀ «علی کشفیا» به قهرمانی سیزدهمین دوره مسابقات والیبال نشسته قهرمانی جهان در بوسنی و هرزگوین رسید و سهمیه حضور در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب کرد.//فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا