اخبار

دو پارک کودک در منطقه ۲ تبریز احداث می‌شود

شهردار منطقه ۲ تبریز از احداث ۲ پارک کودک برای استفاده مناسب شهروندان کودک و نوجوان از اوقات فراغت، خبر داد.

به گزارش شهریار، باقر خوشنواز با اعلام این خبر گفت: به منظور بهره برداری مناسب شهروندان کودک و نوجوان از اوقات فراغت، توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه پارک های کودک و ترافیک، در حال احداث است.
او در توضیح مشخصات فنی پارک کودک اظهار داشت: این پارک در ۱۱ هزار مترمربع مساحت با صرف اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال، در کوی دادگستری در حال احداث است که عملیات اجرائی دیواره سنگی، نرده گذاری و جدول گذاری آن به اتمام رسیده و قسمت اندکی از کف سازی پیاده رو پارک باقی است و تداوم عملیات احداث این پارک هم اکنون در مرحله نصب پایه چراغ برای تامین روشنای فضای آن می باشد.
شهردار منطقه ۲ تبریز، احداث پارک کودک کوی دادگستری را طراحی شده و متناسب با روحیه تمامی گروه های سنی کودکان و نوجوانان، عنوان کرد.
او دیگر پارک در حال احداث را پارک ترافیک ائل گلی نام برد و در تشریح مشخصات فنی آن گفت: پارک ترافیک هم به منظور بازی و تفریح کودکان و بهره مندی آنان از آموزش های ترافیکی در ۲ هزار و ۲۵۵ مترمربع مساحت و با صرف هزینه ای بالغ بر ۲ میلیارد ریال، در جوار پارک ائل گلی در حال اجراست.
خوشنواز در ادامه افزود: شهرداری منطقه ۲ پارک ترافیک را در قالب یک پروژه یادگیری قوانین راهنمائی و رانندگی برای کودکان عملیاتی کرده که احداث دیواره سنگی و جدول گذاری آن خاتمه یافته و این پروژه به مرحله کف سازی و احداث پیاده رو رسیده که به محض مساعد شدن شرایط جوی، اجرای آن تداوم می یابد.
به گفته شهردار منطقه ۲، کودکان و نوجوانان می توانند علاوه بر استفاده از فضای آن برای بازی و تفریح، با علائم راهنمائی و رانندگی نیز آشنا شوند.
خوشنواز اظهار امیدواری کرد با توجه به پیشرفت قابل توجه عملیات احداث پارک های مذکور، بزودی شاهد به اتمام رسیدن این دو پروژه عمران شهری باشیم.
/ شهریارنیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا