اخبار

دوچرخه سوار قزوینی به عنوان سلطان کوهستان دست یافت

دوچرخه سوار قزوینی به عنوان سلطان کوهستان دست یافتمحسن شیخ سلیمانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این دوره از مسابقات که به دلیل پیشگیری از بیماری کرونا به شکل برخط برگزار شد، یک هزار و ۲۵۰ نفر از سراسر جهان در خط شروع قرار گرفتند که در انتها ۸۰۰ دوچرخه سوار از خط پایان عبور کردند.
وی اضافه کرد: در این مسابقات مجازی، یک برنامه بر روی موبایل و یک دستگاه بر روی دوچرخه نصب شده و دوچرخه سوار به صورت آنلاین رکاب زده و براساس آن رنکینگ وی ثبت می‌شود.
این مسوول گفت: ملی پوش قزوینی در این رقابت‌ها به مقام چهارم گروه بی دست یافت و در نهایت با پوشیدن پیراهن کوهستان عنوان سلطان کوهستان را نیز از آن خود کرد.
وی اضافه کرد:ملی پوش قزوینی در این رقابت‌ها که به مسافت ۷۳ کیلومتر برگزار شد به رکورد یک ساعت و پنجاه و پنج دقیقه دست یافت.
شیخ سلیمانی گفت: در این مسابقات که چهار مرحله داشت ۱۲ نفر از ایران و یک نفر از قزوین شرکت کرده بودند و در نهایت دوچرخه سوار قزوینی به همراه یک ملی پوش دیگر موفق به کسب مقام‌های سوم و چهارم شدند.
عضویت در تیم ملی کورسی ایران، کسب عنوان بهترین دوچرخه سوار کورسی قزوین و حضور در لیگ چین از جمله سوابق میثم رضایی دوچرخه سوار قزوینی است.
استان قزوین نزدیک به ۴۰۰ دوچرخه سوار بیمه شده دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا