اخبارتبریز-1

دوچرخه‌سوار هلندی: از حضور در تبریز خوشحالم

دوچرخه‌سوار تیم یونیور هلند می‌گوید قبل از آمدن به ایران، تصور مثبتی نسبت به این کشور نداشته است.

به گزارش باش خبر،تام وایفیا، دوچرخه‌سوار تیم یونیور هلند اظهار کرد: سطح مسابقه در تور دوچرخه‌سواری #تبریز-#کندوان با مسیر پرپیچ و خم #دشوار بود و ما را با #سختی مواجه کرد.
وی افزود: #تشویق #مردم در خط #پایان و طول مسیر توجه‌ام را #جلب کرد، کوه‌ها و فضای حاکم بر روستای #تاریخی کندوان نیز بسیار زیبا و #احساسی بود.
وی ادامه داد: یکی از #بهترین #دوچرخه‌سواران تیم هستم و تمام تلاشم را برای #موفقیت تیم انجام خواهم داد، نقطه #ضعف‌ تیم ما در #ارتفاعات است و روی این موضوع کار می‌کنیم.
رکابزن تیم #یونیور هلند در پاسخ به این سوال که نظرتان در مورد کشور ایران چیست؟ گفت: قبل از سفر به ایران تصور خوبی نسبت به این کشور نداشتم، #نزدیکانم به من گفتند که ایران امنیت ندارد و در #فرودگاه های این #کشور باید از وسایلم در برابر دزدها مواظبت کنم، اما اکنون در #ایران با مردمی #مهربان و امنیت کامل مواجه شده‌ام، هیچ مشکلی برایم پیش نیامده است.
اودگار نوهانس‌نیوتو اظهار کرد: تور دوچرخه‌سواری تبریز-کندوان با پستی و بلندی بسیاری همراه بود و همین باعث شده بود کار ما #دشوار تر شود، همچنین عرض کم #جاده #فرصت سبقت گرفتن را نیز از ما گرفته بود.
وی افزود: این اولین حضورم در تبریز است و از این بابت خوشحالم چرا که دوستان دوچرخه سوار بسیاری در این شهر دارم و از دیدار با آن‌ها لذت می‌برم.
وی ادامه داد: در تور تبریز-کندوان هر 6 رکابزن تیم‌مان خط پایان را رد کردند و در بین ۲۵ نفر برتر قرار گرفتند که یکی از رکابزنان جایگاه چهارم را به خود اختصاص داد.
رکابزن اسپانیایی تیم ماتریکس #ژاپن گفت: دو ماه به صورت #مداوم تمرین کرده‌ایم و تمام تلاش‌مان را برای موفقیت در تور ایران-آذربایجان انجام می‌دهیم.
تور دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان، پنجم لغایت نهم شهریورماه طی پنج مرحله به میزبانی سه استان آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل برگزار می‌شود و ۱۵ تیم داخلی و خارجی در این تورنمنت به رقابت می‌پردازند./ایسنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا