اخبار

دهه فجر باید یادآور پایبندی به اصول انقلاب اسلامی باشد

سرهنگ حسین پوراسماعیل روز سه شنبه در نشست خبری با بیان اینکه بی توجهی به اصول انقلاب اسلامی مسبب اصلی مشکلات کنونی کشور است، افزود: اعتقاد به اسلام ناب محمدی، مقابله با اسلام آمریکائی و متحجرانه، اعتقاد به نصرت الهی، اعتقاد به قیام محرومان، اعتقاد به اراده و کمک های مردمی، نه شرقی و نه غربی و نیز عدم وابستگی به بیگانگان از جمله اصول بسیار مهم انقلاب اسلامی اسلامی است که باید به آنها عمل شود تا مسیر نظام اسلامی با صلابت ادامه راه دهد.

وی با بیان اینکه اقتدار و صلابت نظام اسلامی با گفتمان مکتب امام خمینی (ره) و راهبری های داهیانه مقام رهبری میسر می شود، اظهار داشت: باید توجه داشت که هر گونه ایجاد زوایه و انحراف در مسیر صحیح انقلاب اسلامی جزو نقشه ها و توطئه های دشمنان نظام است که هدفی جز نابودی جمهوری اسلامی ندارند.

پوراسماعیل ادامه داد: طی ۴۳ سال پس از انقلاب اسلامی دشمنان با انواع توطئه ها و دسیسه ها از جمله تروز شخصیت های نظام، ایجاد درگیری های قومیتی و جنگ تحمیلی به دنبال گسست در داخل نظام بودند و تلاش برای سرنگونی نظام داشته اند و در حال حاضر نیز به ناتوی فرهنگی و جنگ های ترکیبی اقتصادی به دشمنی با ملت ایران برخاسته اند.

وی تبیین و تشریح اصول انقلاب اسلامی را از ماموریت های ویژه و مهم مردم، انقلابیون، دستگاه های فرهنگی و سیاسی و بسیج برشمرد و ادامه داد: امروز دشمنان اسلام و انقلاب جنگ تمام عیار علیه ایران شروع کرده اند که مقابله با این هجمه های سنگین اتحاد و همدلی و همبستگی می طلبد.

پوراسماعیل با اشاره به قدرتمندی جمهوری اسلامی در معادلات سیاسی و نظامی جهان و منطقه، گفت: بر اساس همین قدرت و به بزرگی آن، دشمنان نیز با برنامه های وسیع و بزرگتری به مقابله برخاسته اند و تاکتیک های خود را تغییر داده و با هدف براندازی توطئه چینی می کنند.

وی از دهه فجر به عنوان بهترین فرصت برای ارایه دستاوردهای انقلاب اسلامی طی ۴۳ سال اخیر یاد و اضافه کرد: بر همین اساس تبیین این دستارودها طبق فرموده های مقام رهبری بهترین مصداق برای ایجاد امید و از بین بردن یاس از جامعه است تا شکاف بین امت و حاکمیت از بین برود.

فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز از تدارک بیش از ۶۰۰ عنوان برنامه در پایگاه های مقاومت این ناحیه طی ایام دهه فجر خبر داد و گفت: این برنامه های در قالب ۲۰ سرفصل تعریف و تدوین شده است که در مناطق شهری، روستایی و قشری بسیج به مورد اجرا گذاشته می شود.

پوراسماعیل همایش تجلیل از فعالان فضای مجازی، نواخته زدن زنگ انقلاب، نشست های روشنگری و تبیین گام دوم انقلاب اسلامی، تجلیل از جانبازان بالای ۷۰ درصد، برپایی میزهای خدمت در نقاط محروم، اعزام تیم های پزشکی برای ویزیت رایگان در روستای اسپیران و آناخاتون، برگزاری جشن های مردمی در پایگاه های مقاومت بسیج، یادواره های شهدا، تجلیل از خانواده های شهدای دوران انقلاب اسلامی، برپایی جنگ های شادی و سمابقات مختلف ورزشی در محلات و کارخانجات و نیز بزرگداشت عملیات والفجر ۸ و نیز تداوم کمک های مومنانه را از جمله این برنامه ها اعلام کرد.//ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا