اخبار

دل هنرمندان کشور در امتداد سیره حضرت ثامن الحجج(ع) است

معاون امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دل هنرمندان کشور در امتداد سیره ناب حضرت ثامن الحجج(ع) است.

سیدمحمد هاشمی در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر رضوی آیین اظهار کرد: سیاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت از فرهنگ بومی در کشور و رعایت عدالت فرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه تقویت و توجه به فرهنگ و هنر آذربایجان شرقی، برای کشور همواره خیر و برکت به همراه داشته است، خاطرنشان کرد: مکاتب هنری و آثار فاخر هنرمندان آذربایجان شرقی و تبریز همواره الهام‌بخش هنرمندان سایر مناطق کشور بوده است.

هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری جشنواره سراسری تئاتر رضوی در تبریز گفت: سال آینده سلسله جشنواره‌های رضوی با ساختاری جدید و کیفی‌تر از پیش و با ایجاد اتحاد و انسجام بیشتر در موضوعات و همچنین ایجاد ارتباط با دیگر جشنواره‌های ریشه دار در کشور برگزار خواهد شد.

معاون امورمجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: این جشنواره که به لطف و با تکیه بر عشق و ارادت محبان اهل بیت علیه السلام به حضرت علی بن موسی الرضا(ع) برگزار می‌شود، حرکتی ایجابی و پاسخی قطعی خطاب به هتاکان ساحت اهل بیت عصمت و طهارت است و نشان می‌دهد که دل هنرمندان کشور در امتداد سیره حضرت ثامن الحجج است.

به گزارش باش خبر، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، وی در پایان با اشاره به جسارت اخیر فیلم «عنکبوت مقدس» در جشنواره فیلم کن به ساحت امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: برخورد حقوقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هتاکان که جسارتی به ساحت اهل بیت داشته‌اند، قطعی است و تصمیم‌های مهمی در این خصوص گرفته شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا