اخبار

دلیل رد پیشنهاد ۱۸۰ میلیاردی زنوزی برای تبلیغات محیطی

به گزارش باش خبر وبه نقل از آناج، مدتی پیش باشگاه تراکتور طی نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال کشور خواهان در اختیار گرفتن تبلیغات محیطی در دیدارهای خانگی خود شد و حتی «محمدرضا زنوزی» مالک این باشگاه به همراه مدیران چند باشگاه دیگر جلسه‌ای با مسئولان سازمان لیگ درهمین خصوص برگزار کرد.

اما درحالی که استارت این کار توسط تراکتور زده شده بود، در عین ناباوری امروز خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه حق تبلیغات محیطی به دو باشگاه سرخابی پایتخت واگذار شده و برای سایر باشگاه‌ها طبق روال گذشته توسط سازمان لیگ انجام خواهد شد.

صادق درودگر، مسئول سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال با تکذیب این اخبار به خبرنگار ما گفت: قرار شده تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها واگذار شود که این کار برای باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال توسط کارگزاران این دو باشگاه انجام خواهد شد و برای بقیه باشگاه‌ها بوسیله سه کارگزاری که آن‌ها معرفی کرده‌اند.

وی تأکید کرد: این کارگزاران روی هم رفته بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان برای دریافت حق تبلیغات محیطی پیشنهاد کرده‌اند و این درحالی است که پیشنهاد زنوزی ۱۸۰ میلیارد تومان بود.

درودگر در مورد جزئیات واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها نیز به این توضیح بسنده کرد: البته واگذاری حق تبلیغات محیطی منوط به ارائه تضامین لازم از سوی کارگزاران باشگاه‎‌ها بابت پرداخت ۳۰ درصد حق سازمان لیگ جهت درآمدزایی است که مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت تایید واگذار می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا