اخبار

‍ دستگیری پنج نفر سارق حرفه‌ای در عجب‌شیر

سرهنگ «رحمان عبدی» روز دوشنبه در تشریح این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، ماموران انتظامی شهرستان با تشکیل اکیپی از عوامل پلیس های تخصصی و انتظامی ضمن هماهنگی با مراجع قضایی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و برخورد با سارقان و فروشندگان موادمخدر را در یکی ازمحل های آلوده و جرم خیز شهرستان اجرا کردند.

وی افزود: با اجرای این طرح، ماموران موفق شدند تعداد سه سارق حرفه ای و سابقه دار و ۲ نفر خرده‌ فروش مواد مخدر را دستگیر و تعداد چهار دستگاه دینام بزرگ سرچاهی ،۱۱دستگاه دینام برقی، سه عدد تابلوی بزرگ برق، چندین شاخه نبش آهنی و ۱۰۰ متر سیم کابل مخابرات سرقتی به ارزش ۲.۶ میلیارد ریال را که بصورت ماهرانه در داخل انبار علوفه جاسازی شده بود، کشف و ضبط کنند.

وی اضافه کرد: در این طرح همچنین مقادیری از انواع موادمخدر، سه دستگاه ترازوی توزین و تعدادی آلات استعمال مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ عبدی با اشاره به اینکه در این طرح یک نفر سارق دیگر نیز شناسایی و تلاش جهت دستگیری وی ادامه دارد بیان کرد: متهمان پس از تحویل به مرجع قضائی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان عجب شیر با تاکید بر تداوم اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان گفت: برقراری امنیت بسیار حائز اهمیت بوده و پلیس با بکارگیری تمام توان خود آماده مقابله با هرگونه هنجارشکنی و برخورد با مخلان نظم و امنیت است.//ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا