اخبار

دستگیری عوامل نزاع و درگیری در سراب

فرمانده انتظامی شهرستان سراب از دستگیری عوامل درگیری و کشف یک قبضه سلاح کمری در عملیات پلیسی خبر داد.

علی اسدیان بعد از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره درگیری به دنبال تصادف دو خودرو پژوپارس و رونیز در مسیر یکی از روستاهای شهرستان سراب، رسیدگی به موضوع در دستور کار #پلیس امنیت عمومی #شهرستان گرفت .

وی با بیان اینکه با دریافت خبر بلافاصله تیمی از ماموران به محل اعلامی اعزام شدند، افزود: با توجه به اینکه راننده خودرو رونیز قبل از حضور مأموران از محل وقوع متواری شده بود، در کمربندی #سراب دوباره با راننده خودروی اولی درگیر شده سپس راننده خودروی رونیز با مراجعه به محل #تصادف در روستای “شرجین ابرس” اقدام به تیراندازی هوایی نموده و دوباره از محل متواری می شود که با اقدام به موقع #پلیس شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خاطرنشان کرد: راننده ی متخلف و برهم زننده نظم عمومی با مشاهده ماموران اقدام به درگیری و تیراندازی به سمت ماموران می کند که با اقدام سریع و به موقع پلیس خلع سلاح و همدست دیگرش نیز دستگیر و از آنها یک قبضه اسله کلت کمری کشف و پس از تکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شدند.

اسدیان با بیان اینکه نظم و #امنیت عمومی جامعه خط قرمز پلیس است،تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه شرارت و ناامنی مراتب را در اسرع وقت با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا