اخبار

دستگيری سارق حرفه ای با ۶ فقره سرقت در ” اهر”

فرمانده انتظامي شهرستان اهر از دستگيری  سارق حرفه ای با کشف 6 فقره سرقت تجهیزات ساختمان های در حال احداث در عملیات ماموران پلیس شهرستان خبر داد.

به گزارش باش خبر به نقل از  خبرنگار پايگاه خبري پليس ، سرهنگ ” قدرت آقاپور “، در تشريح اين خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره #سرقت کفش از مجتمع های آپارتمانی و سرقت ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان، بررسي موضوع و دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان با انجام بررسی های فنی و تخصصی ،#سارق_حرفه ای غير بومی را شناسایی و با بکارگیری گشت های آشکار و پنهان متهم را در عملیات پلیسی دستگیر کردند.

سرهنگ آقاپور خاطر نشان کرد:متهم دستگير شده در بازجویی های فنی و تخصصی به ارتکاب ۳ فقره سرقت کفش از آپارتمان ها و سرقت ۳ فقره تجهیزات از ساختمان‌های نیمه کاره اعتراف کرد که مقادیری از اموال مسروقه از مخفیگاه متهم کشف گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان #اهر در پایان با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد از شهروندان خواست؛ضمن بکارگيری نگهبان محله در مجتمع ها و نصب دوربین در ورودی محلات هرگونه موارد مشکوک را سریعا با سامانه 110 در جریان گذارند ./انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا