اخبار

دستگاه قضایی با تغییر کاربری در اراضی شهرصنعتی البرز برخورد کند

دستگاه قضایی با تغییر کاربری در اراضی شهرصنعتی البرز برخورد کندعلی اصغر آهنی‌ها روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهرداری حق تغییر کاربری برخی از اراضی شهرک صنعتی البرز را که امروز تعطیل و تبدیل به انبار شده است را ندارد تا بلکه بتوانیم به احیای این شهر صنعتی اقدام کنیم.
وی با بیان اینکه تبدیل شهر صنعتی به قطعات ریزتر مانع از توسعه این شهر می‌شود، گفت: تقریبا یک دهه قبل برخی از نهادها در تلاش بودند که شهر صنعتی البرز را کوچک تر کنند که باید جلوی این نوع تجزیه کردن را گرفت.
آهنی‌ها به احیای شهر صنعتی  البرز پرداخت و گفت: استاندار قزوین دستوری صادر کرده بود که ۲ تن از هیات مدیره این شهرک صنعتی از بخش خصوصی و صاحبان صنایع انتخاب شوند تا مطالبات صنعت گران و کارخانه‌داران به پویایی این شهر منجر گردد.
دبیر کانون کارفرمایی استان قزوین خاطرنشان کرد: هم اکنون برنامه احیای شهر صنعتی البرز در بخش خصوصی قزوین درحال تدوین و برنامه ریزی است و باید تا مرحله اجرایی شدن از هرگونه تغییر کاربری اراضی در این شهر جلوگیری شود.
محمد قاسمی دادستان عمومی و انقلاب قزوین در واکنش به این اظهارات به خبرنگار ایرنا گفت: هرگونه  تغییر کاربری اراضی در شهر صنعتی البرز به بنگاه و املاک تجاری غیرقانونی و جرم بوده و با تشکیل پرونده به شدت برخورد می شود.
شهر صنعتی البرز در فاصله ۳۰ کیومتری از مرکز استان قزوین قرار دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا