اخبار

در اقدامی وقیحانه؛ سفیر انگلیس در آذربایجان پرچم همجنس‌بازان را در باکو برافراشت!

دولت علیف سال‌هاست برافراشتن پرچم عزای اباعبدالله(ع) در معابر عمومی و مساجد را ممنوع کرده است و این درحالیست که سفیر انگلیس در این کشور، پرچم همجنس بازان را به اهتزاز در می‌آورد

دولت علیف سال‌هاست برافراشتن پرچم عزای اباعبدالله(ع) در معابر عمومی و مساجد را ممنوع کرده است و این درحالیست که سفیر انگلیس در این کشور، پرچم همجنس بازان را به اهتزاز در می‌آورد!

به گزارش باش خبر وبه نقل از آناج، فرگوس اولد، سفیر #انگلیس (بریتانیا و ایرلند شمالی) در آذربایجان، در صفحه #توئیتر خود این تصویر را همرسانی کرده و مطالبی #سخیف در رثای لزوم حمایت از این عمل شیطانی و محکومیت خشونت علیه آن‌ها نوشت.

شایان ذکر است، همه ساله در روز جهانی موسوم به مبارزه با #همجنس‌گرا_هراسی، دوجنس‌هراسی و #ترنس‌هراسی، #سفارت این کشور این پرچم منحوس را برافراشته و تصاویر آن‌ را به اشتراک می‌گذارد؛ جالب اینجاست که رسانه‌های رسمی #جمهوری_آذربایجان نیز این اقدام را پوشش رسانه‌ای داده‌اند.
پرواضح است، این اقدام در کشوری که بیش از ۸۵ درصد آن‌را #شیعیان تشکیل می‌دهد در جهت تحقق سیاست‌های ترویج همجنس‌بازی با مشارکت حاکمیت #آذربایجان دنبال می‌شود؛ اقدامات مشابهی نیز در طول این سال‌ها از جمله مراسم یوروویژن بود که به اعتراض اهالی باکو و دستگیری بسیاری از دینداران منجر شد.

نکته تاسف‌بار ماجرا آن‌جاست که دولت علیف سال‌هاست برافراشتن پرچم عزای اباعبدالله(ع) در معابر عمومی و مساجد را ممنوع کرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا