اخبار

درگذشت یار قدیمی‌تراکتـور/ شیپور «مش عبدالله» برای همیشه خاموش شد!

به گزارش باش،خبر وبه نقل از آناج، عبدالله مهدی‌پور معروف به «عبدالله شیپورچی»، «مش عبدالله» و «عبدالله لیدر»، قدیمی‌ترین لیدر و هوادار تیم تراکتور صبح امروز (دوشنبه) به دلیل کهولت سن در ۹۴ سالگی به دیار باقی شتافت تا شیپور او برای همیشه خاموش شده! و خانواده پرشورها داغدار شود. چهره دوست‌داشتنی تراکتوری‌ها در روزهایی چشم بر جهان فرو بست که هواداران فوتبال کشور به دلیل شیوع بیماری کرونا از حضور در ورزشگاه‌ها محروم هستند.

خبرنگار ورزشی  در سال‌های گذشته و در زمانی که مرحوم مش عبدالله در بستر بیماری بود، به عیادت او رفته و گفت‌وگویی با وی انجام داده بود که به بهانه سفر ابدی این هوادار قدیمی، بخشی از این مصاحبه را بازنشر کرده‌ایم که در زیر می‌خوانید:

“من عبدالله مهدی‌پور در بین هواداران به عبدالله لیدر معروف هستم و سال‌هاست در استادیوم‌های تبریز حضور دارم. من قبل از تاسیس باشگاه تراکتور به استادیوم باغشمال رفته و تیم منتخب تبریز را تشویق می‌کردم و از زمانی که کارخانه تراکتورسازی تشکیل تیم داد، از آن زمان طرفدار پروپا قرص تراکتور و لیدر این تیم شدم و تا الان هم عاشق تراکتور هستم و خواهم ماند.

شیرین‌ترین خاطراتم به دربی‌های زیبای تبریز بین تراکتورسازی و ماشین‌سازی در باغشمال برمی‌گردد. در جریان این دربی‌ها با ماشین‌چی‌ها که در آن موقع با هواداران تیم ما برابری می‌کردند، درگیر می‌شدیم که به خاطر گرفتن سکوها بود. زمانی که هوداران آن‌ها در خواب بودند من زودتر از همه پرچم تراکتور را در سکوها نصب می‌کردم و هنگامی‌که آن‌ها می‌آمدند و می‌دیدند ما زودتر در ورزشگاه حضور پیدا کرده‌ایم، دعوایمان می‌شد و آخرسر هم وقتی که تیم ما می‌برد انگار دنیا را به من می‌دادند و آن‌ها ساکت می‌شدند.

در آن زمان، وقتی تیم‌های پیروزی و تاج (پرسپولیس و استقلال کنونی) به تبریز می‌آمدند آن‌ها هم هوادار داشتند. روزی تیم تاج به تبریز آمده بود شیپورچی آن‌ها به من گفت، این تیم تاج است و برای تیم ما شیپور بزن، من هم با افتخار گفتم برای چه؟ من تیراختورچی هستم که هواداران از این پاسخ من استقبال نموده و حمایت کردند و شروع به تشویق تراکتور کردم.”

روحش شاد و یادش گرامی‌باد …

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا