اخبار

درصد برخورداری مردم اهر از برق و گاز حدود ۱۰۰ درصد است

رسول خدابخش روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر تمام مناطق شهری و روستایی این شهرستان از برق بهره‌مند هستند و تنها یک روستا با جمعیت پنج خانوار بدون برق است که عملیات برق‌رسانی به آن نیز در حال انجام است و به زودی شاهد بهره مندی این اهالی این روستا از برق خواهیم بود.

وی همچنین به بهره مندی ۹۹/۷ درصدی جمعیت شهرستان اهر از گاز اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ۱۷ روستای شهرستان گاز ندارند که از این تعداد عملیات گازرسانی به چهار روستا در حال انجام است و برای ۱۰ روستا مجوزهای لازم اخذ و برای سه روستای دیگر که کمتر از ۲۰ خانوار هستند، در تلاش هستیم مجوزهای لازم را اخذ کنیم.

خدابخش به طرح آماده بهره برداری در این شهرستان در دهه فجر اشاره کرد و گفت: چندین طرح عمرانی، خدماتی و کشاورزی با ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار در این شهرستان افتتاح می شود.

وی به پروژه های در دست بهره برداری و آماده کلنگ زنی این شهرستان اشاره کرد و افزود: تکمیل برخی نواقصات تعدادی از مساکن مهر و تحویل آن‌ها به متقاضیان، کلنگ زنی طرح نهضت ملی مسکن، احداث مدرسه خیّرساز، نصب و ارتقاء تجهیزات مخابراتی شهری و روستایی برای هفت روستا، احداث واحدهای گلخانه‌های کوچک مقیاس و آسفالت ریزی روستایی و عمران شهری از جمله این طرح هاست.//ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا