اخبارتبریز-1

درخشش هنرمندان آذربایجان‌شرقی در هشتمین دوره جشنواره جایزه فیروزه

آیین اختتامیه هشتمین دوره جایزه فیروزه با حضور معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل اداره مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر این رویداد برگزار شد و هنرمندان استان موفق به کسب عناوین برتر این جشنواره شدند

به گزارش باش خبر،براساس این گزارش در بخش عروسک مریم حسن زاده از #آذربایجان‌شرقی و در #بخش #اسباب_بازی کار گروهی محمد امین همزبان و علی سلطانی از  آذربایجان شرقی #عناوین #برتر را به خود #اختصاص دادند.
یاسر احمدوند معاون امور #فرهنگی #وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دراین آیین بیان داشت: این #جشنواره با #حضور #تولید کنندگان و #فعالان حوزه #صنایع فرهنگی برگزار شده است که تفاوت آن با دوره های قبل در برگزاری #نمایشگاه جانبی ست که به عرضه #محصولات و #صنایع فرهنگی اختصاص دارد.
اسماعیل جانعلی پور دبیر جشنواره #فیروزه نیز ابراز کرد: این جشنواره ذیل دبیرخانه فرهنگی صنایع #ایران برگزار شده است که در چهار حوزه عروسک، اسباب بازی، نوشت افزار و هدایای فرهنگی با مشارکت 1700 اثر از 20 استان کشور همراه شده و در پایان از 19 نفر #برتر #تجلیل شد.
در آیین یاد شده همچنین مدیرکل دفتر صنایع وزارت صمت از امضای #تفاهم نامه ای میان این #وزارتخانه با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تجاری سازی و تولید #انبوده ایده‌های #خلاق #حوزه صنایع فرهنگی خبر داد./انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا