اخبار

داوطلبان شورای شهر لرستان غیرحضوری ثبت‌نام کنند

به گزارش ایرنا، ناهید پرویزپور شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: روند ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر از طریق روش های حضوری و غیر حضوری در حال انجام است.

وی اظهار داشت: با توجه به‌ تجربه ادوار گذشته انتخابات؛  تعداد زیادی از داوطلبان، فرایند ثبت نام خود را به روزهای پایانی مهلت قانونی ثبت نام موکول می‌کنند و این امر به خصوص برای کسانی که قصد ثبت نام حضوری در دفاتر پیشخوان دولت و ستادهای انتخابات فرمانداری‌ها را دارند منجر به ازدحام جمعیت شده که علاوه بر اتلاف وقت داوطلبان، در شرایط بیماری کرونا ریسک ابتلاء به بیماری را افزایش می دهد.  

وی ادامه داد: به همین خاطر از هم استانی های عزیزی  که قصد شرکت در انتخابات ششمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر را دارند تقاضا می شود در اسرع وقت نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
پرویزپور گفت: به داوطلبان توصیه میشود حتی المقدور از روش های غیر حضوری اعلامی توسط ستاد انتخابات کشور برای ثبت نام استفاده کنند.

محمود ثمینی رئیس ستاد انتخابات لرستان نیز گفت: ۱۶۳ نفر تا دومین روز از مهلت قانونی ثبت‌نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر در این استان نام‌نویسی کردند که از این تعداد داوطلب ثبت‌نام شده ۱۴۷ نفر مرد و ۱۶ زن هستند.

ثبت نام داوطلبان شورای اسلامی شهر از ۲۰ اسفند به مدت هفت روز ادامه دارد و نام نویسی داوطلبان شورای اسلامی روستا به مدت یک هفته از ۱۶ تا ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ انجام خواهد شد. 

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور در لرستان برگزار می شود.

///ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا