اخبار

دادستان کل کشور: در برابر افرادی که در فضای مجازی امنیت مردم را به خطر می‌اندازند، تدابیر لازم را خواهیم گرفت.

دادستان کل کشور بیان کرد: "دادستان مسئولیت دارد که در صورت پیچیدن و منتشر شدن یک مسئله در فضای مجازی، بلافاصله آن را پیگیری کرده و به دنبال مستندات آن باشد. اگر یک فرد بدون مبنا و مستند حرفی را زده و باعث برانگیختگی جامعه و اختلال در امنیت روانی شود، نباید آن را نادیده گرفت. البته، اگر مستندات ادعا موجود باشد، باید در جهت رفع نقصات اقدام کنیم."

دادستان کل کشور در ادامه به موضوع فضای مجازی و تامین امنیت روانی مردم هم اشاره کرد و گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند تامین امنیت روانی مردم یکی از مصادیق حقوق عامه است و اکنون بخش زیادی از امنیت روانی مردم در فضای مجازی شکل می‌گیرد و ما باید به درستی این فضا را #مدیریت نماییم تا امنیت روانی مردم مخدوش نگردد.

دادستان کل کشور: ما در #دستگاه_قضایی اعلام کرده‌ایم با کسانی که در #فضای_مجازی #امنیت #مردم را هدف قرار می‌دهند برخورد خواهیم کرد.

منتظری افزود: #دادستان وظیفه دارد اگر امروز مسئله‌ای در فضای مجازی پیچید و منتشر شد بلافاصله آن موضوع را پیگیری کرده و به دنبال مستندات آن باشد و اگر فردی بدون مبنا و سند حرفی را زد و #جامعه را ملتهب و امنیت روانی را مخدوش کرد نباید از آن گذشت کرد. باید با این مسائل برخورد کرده و آن‌ها تحت تعقیب قرار بگیرند و البته اگر هم مستندات ادعایی خبر موجود بود باید در جهت رفع نقص براییم.

وی خاطرنشان کرد: حتماً صیانت از آرامش روانی جامعه جزو وظایف ما می‌باشد و فراهم شدن بستر آرامش روانی مردم در این است که با مخلان آن بلافاصله و در کمترین زمان برخورد شود. /رکنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا