اخبار

خیرین ۲ میلیارد ریال برای احداث مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان گرمی کمک کردند

خیرین ۲ میلیارد ریال برای احداث مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان گرمی کمک کردندبه گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل طی جلسه‌ای از حاج محمد جوادی و حاجیه خانم حامدی به سبب اهدای مبلغ  ۲ میلیارد ریال برای احداث ساختمان فوریت‌های پزشکی منطقه موران گرمی تقدیر کردند.
اهداکنندگان که هزینه احداث ساختمان مرکز فوریت‌های پزشکی در بخش موران شهرستان گرمی را به عهده گرفته‌اند، در این جلسه اعلام کردند که پنج میلیارد ریال نیز برای خرید یک دستگاه آمبولانس برای مرکز فوریت‌های پزشکی موران گرمی اهدا خواهند کرد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل با تقدیر از خدمات خیرین سلامت و خانواده‌های جوادی و حامدی گفت: از زمان شروع فعالیت مجمع خیرین سلامت تاکنون، بیش از ۱۷۵ میلیارد تومان کمک خیریه جهت خرید لوازم و امکانات پزشکی، اهدای زمین، ساخت بیمارستان و مراکز درمانی به دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اهدا شده است.
دکتر شهرام حبیب‌زاده با اشاره به شرایط خاص اقتصادی کشور و نیز شیوع ویروس کرونا اظهارداشت: در شرایط کنونی، اقدام ارزشمند خیرین در حوزه سلامت ضروری است و از خیرین دعوت می‌شود که در امر مهم تامین شرایط سلامت عمومی مشارکت کنند.
بخش موران از توابع شهرستان گرمی مغان محسوب می‌شود که در ۱۶۰ کیلومتری شمال اردبیل و در جوار مرزهای جمهوری آذربایجان قرار دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا