اخبار

خطیب نماز جمعه تهران: با این اقدام اخیر اروپا ما از گذشته قوی تر شده ایم

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: س.پ.ا.ه امنیت و آرامش را برای مردم ایران فراهم کرده و اروپایی ها را از آتشی که خودشان به راه انداخته اند نجات داد. ولی اروپایی ها باید بدانند که با اقدام اخیر آنها در خصوص ایران ما از گذشته قوی تر شده ایم و پوزه آنها را بیش از گذشته بر خاک می مالیم.

خطیب موقت نماز جمعه تهران خاطرنشان کرد: دنیای غرب علیه مقدسات الهی برخاسته و به جنگ با خدا آمده است. قرآن را می‌سوزانند و مقدسات ما را هدف گرفته‌اند. گاهی با کشیدن کاریکاتور پیامبر ما و گاهی با قلم مسموم سعی دارند تا چهره پیامبر را تخریب کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: کشورهای اروپا با سلاح گرم به میدان آمدند و با ترور و کودتا و با ماموریت‌های نفوذی و فتنه و تحریک قومیتی تمام تلاش خود را کردند، اما دیدند که در برابر این موج عظیم عرشی نمی‌توانند کاری از پیش ببرند. لذا دست به جنایتی غیر قابل وصف و وحشی‌گری عجیب بر خلاف شعارهای فریبکارانه‌ای که در حوزه آزادی سر می‌دهند زده و به قرآن و اسلام هتک حرمت می‌کنند.

صدیقی افزود: این کار یک نشریه یا یک فرد نیست بلکه حکومت‌های غربی در این جهت یکی شده و یک روز در هلند، یک روز در #سوئد و یک روز در آلمان و یک روز در #آمریکا این اهانت‌ها ادامه دارد. اینها غافل هستند از اینکه خداوند به امور آنها آگاه است. الحمدالله پس از این توهین و اهانت‌ها در کشورهای مختلف اجتماعات عظیمی شکل گرفت و این حرکت مذبوهانه را محکوم کردند. امروز نیز در سرتاسر کشور بعد از نماز جمعه مردم غیور هتک حرمت به قرآن کریم را محکوم خواهند کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: به دنبال این اهانت به مقدسات شاهد #تحریم کردن اشخاصی از همه نهادها از جمله س.پ.ا.ه بودیم؛ البته #اتحادیه_اروپا ابتدا بنا داشت که س.پ.ا.ه را در لیست تروریستی قرار دهد. در حالیکه س.پ.ا.ه از روز اول خودش را فدای دین، کشور و انقلاب کرد و برای آرامش و امنیت مردم گام برداشت.

وی خاطرنشان کرد: در لیست تحریم‌ها #ستاد_امر_به_معروف_و_نهی_از_منکر نیز قرار دارد اما به فضل الهی امروز در تمام وزارتخانه‌ها و ادارات شورای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده و طرح عفاف و حجاب تهیه شده و به همه ادارات ابلاغ شده است. ستاد امر به معروف بلندگویی برای دعوت به خیر است. حتی در برخی از استان‌ها سیستمی پیش بینی شده تا اگر در هر اداره‌ای تخلفی صورت گرفت توسط این ستاد به بالاترین مسئول منتقل شود و اگر اقدامی صورت نگرفت آنها وارد عمل شوند. آنها دیدند که ستاد امر به معروف در حفاظت از احکام دین و خدمت به مردم موثر است و آن را تحریم کردند. /ایسنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا