اخبار

خطیب جمعه تهران: امروزه ایران در جایگاه مقتدر است و همه از ایران حساب می برند

خطیب جمعه تهران گفت: امروز مشاهده می‌کنید هرجا بخواهیم دشمن خودمان را از بین ببریم چه عین الاسد چه جاهای دیگر ایران در جایگاه مقتدر قرار گرفته‌است و همه از سپاه حساب می‌برند.

سید کاظم صدیقی، خطیب جمعه تهران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران گفت: یکی از برکات تقوا گشایش و سهولت زندگی است و برکت بالاترش آسان شدن بندگی خدا است. کسی که دست بده و گره گشا داشته باشد و این سخاوت و کرامت با تقوا همراه باشد و مال حلال دربیاورد و از مال حلال در راه خدا بدهد و رعایت تقوا را در راه خدا داشته باشد، بهشت بر او آسان است.

خطیب جمعه تهران ضمن تبریک میلاد حضرت اباعبدالله الحسین عنوان کرد: امام حسین علیه السلام قرآن ناطق و خود ذکر است و هم نفس مطمئنه است.

وی تاکید کرد: اگر می‌خواهیم امام حسینی زندگی کنیم خداوند را از یاد نبریم. از #پرونده_سازی ، شایعه سازی ، قطع رحم‌ها و غیره دوری کنیم چرا که همه بدبختی‌ها از خدا دوری‌ها است.

صدیقی خاطر نشان کرد :مسئله بعدی سیره امام حسین عشق به شهادت است. در زمان دفاع مقدس شهدای ما چه فتنه‌ها را خاموش نکردند.

وی اظهار داشت: امام حسین روز عاشورا به بالین شهدا که می‌رفت می‌گفت خداوند شهدا را دوست دارد.

خطیب این هفته نماز جمعه تهران در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: از زرق و برق دنیا خودمان را بکنیم. از گناه دوری کنیم گناه زشتی و پلیدی است.

وی گفت: امروز روز پاسدار است، سپاه از روز اول از دل مردم بیرون آمد. سپاه پاک و از دل مردم است.

صدیقی عنوان کرد: این تشکل نظامی با مبنای دینی پرچم‌دارش با امر خداوند پرچم را به دست گرفته است و تمرکز قدرت معنوی در وجود او به همه می‌رسد. کار نظام دینی نجات بشر است و فرق‌شان با دولت‌های سکولاری و مادی و دنیوی این است که وعده دنیا به مردم‌شان می‌دهند در صورتی که اسلام برای همه نیازهای بشری پاسخ دارد.

وی ادامه داد: اسلام می‌رود و می‌رود و نمی‌شود گفت هزاران سال ادامه دارد، بلکه پیامبران برای این آمدند که زندگی مردم بوی خدا داشته باشد و زندگی بشریت همراه با قداست باشد. /رویداد24

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا