اخبار

خطیب جمعه تبریز آل هاشم درمورد کودتای اقتصادی دشمن هشدار داد

حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره‌ به التهابات بازار ارز و طلا و بازار خودرو گفت: شرایط نشان از بروز عملیات معیشت بر پایه جنگ ادراکی دیگر دارد، حرکت کنونی دشمن شبیه کودتای اقتصادی است چرا که تحریک ایران، گشودن پرونده‌های موشکی و پهپادی و حقوق بشری همچنین راه انداختن کمپین و تجمع‌ در خارج و فضای رسانه‌ای و مجازی حاکی از آن است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی جمعه تبریز که با حضور پرشکوه نمازگزاران در مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز برگزار شد، اظهار کرد: در بازی جدید آژانس یکی از خبرگزاری‌ها مدعی شده است که بازرسان مقادیری اورانیوم با خلوص ۸۴ درصد در تاسیسات غنی‌سازی ایران یافته‌اند که تنها ۶ درصد با درجه تسلیحاتی فاصله دارد.

آل هاشم: همچنین سه هفته پیش بازرسان #سازمان_بین_المللی_آژانس در یک بازرسی سرزده از تاسیسات غنی‌سازی #هسته_ای #فردو مدعی شده‌اند که یک تغییر اعلام نشده یافته‌اند یعنی میان دو آبشار سانتریفیوژ برای #غنی_سازی ۶۰ درصدی اتصالات مشاهده شده که برای غنی‌سازی در سطح بالا انجام می‌گیرد.

ایران به غنی سازی مورد اشاره #برجام پایبند است

#امام_جمعه_تبریز توضیح داد: همه این ادعاها در کنار اتهامات سخیف ضد ایرانی در نشست #مونیخ مطرح شده است و به خوبی نشان می‌دهد که اگر همه این ادعاها را در کنار هم بچینیم قطعات یک جورچین عملیات روانی در روزهای پایانی ۱۴۰۱ ساخته خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه تهران بارها و بارها تاکید کرده هیچ گاه به سمت سلاح هسته‌ای نمی‌رود ولی با ایجاد محدودیت در میزان غنی‌سازی اورانیوم با توسعه فناوری پیشران هسته‌ای که در زیردریایی‌ها و کشتی‌های اقیانوس‌پیما مورد استفاده قرار می‌گیرد مخالف است، گفت: تهران به غنی‌سازی بیش از ۶۰ درصد برای توسعه پیشران‌های هسته‌ای به میزانی اهمیت می‌دهد که در برجام هم مورد تاکید واقع شده بود.

شرایط نشان از بروز عملیات معیشت بر پایه جنگ ادراکی دارد

نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگر صحبت‌ها با شاره‌ به التهابات بازار ارز و طلا و بازار خودرو کرد و گفت: شرایط نشان از بروز عملیات معیشت بر پایه جنگ ادراکی دارد و به حق عملیات کنونی دشمن شبیه کودتای اقتصادی است چراکه تهدید برای تحریک بیشتر ایران، گشودن پرونده‌های موشکی، پهپادی و حقوق بشری همچنین راه انداختن کمپین و تجمع در خارج و فضای رسانه‌ای و شبکه مجازی حاکی از آن است.

وی ادامه داد: اما آنچه که ما از دولت انتظار داریم این است که همانگونه که رئیس جمهور وعده داده‌اند دستگاه‌های نظارتی در وزارت ضمت و بانک مرکزی بیشتر تلاش کنند چراکه مگر می‌شود هر روز خودرو و دلار و طلا قیمتش بالا برود؟

خطیب نماز جمعه تبریز متذکر شد: مردم در فشار هستند و ما تلاش آقایان مسوول را می‌بینیم ولی نظارت کم است از این‌رو از دستگاه‌های نظارتی درخواست داریم به این مساله یک نظارت ویژه داشته باشند.

وی در ادامه با تشکر از رئیس جمهور در مورد احیای دریاچه ارومیه گفت: امروز سامانه انتقال آب به دریاچه ارومیه توسط رئیس جمهور افتتاح شد و امید است با تلاش دولت خدمتگزار مشکلی از مشکلات دریاچه ارومیه حل شود. /رویداد24

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا