اخبار

خطیب جمعه بناب: آمریکا در دریای عمان تحقیر شد

امام جمعه موقت شهرستان بناب با اشاره به اینکه ماجراجویی آمریکایی‌ها برای دزدیدن نفت ایران با برخورد قاطع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مواجه شد، گفت: آمریکا در این ماجرا تحقیر شد.

حجت الاسلام ناصر اصغری در خطبه های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با گرامیداشت مناسبت یوم الله ۱۳ آبان اظهار کرد: ایالات متحده آمریکا در خصوص شکست اخیر عملیات دزدی دریایی و سرقت نفت ایران توسط نیروهای تروریستی این کشور در دریای عمان همچنان سکوت کرده است.

وی با اشاره به بیانات و فرمایش بنیان گذار جمهوری اسلامی که فرموده بودند «استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار شبیه بادکنک هستند» ؛ افزود: در ماجرای اخیر تمام پیش بینی های امام راحل(ره) به عینه مشاهده شد.

خطیب جمعه شهرستان بناب با اذعان به اینکه در جریان اقدام فرزندان برومند انقلاب در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هیمنه پوشالی آمریکا به وضوح مشاهده شد و بنا به فرموده مقام معظم رهبری دیگر زمان «بزن در رو» گذشته است .

حجت الاسلام اصغری با اشاره به اینکه در دزدی اخیر نیروهای آمریکایی ناوگان های جنگی آمریکا نیز نتوانستند اقدامی بکنند؛ خاطرنشان کرد: این فرهنگ را بنیان گذار جمهوری اسلامی در نیروهای انقلاب تزریق کرد.

امام جمعه موقت بناب در ادامه اعلام کرد: اقدام اخیر پاسداران انقلاب اسلامی اتفاق بزرگی بود که دنیا را مبهوت کرد و سیلی محکمی بر صورت استکبار جهانی بود.//ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا