اخبار

خستگی رانندگان ۲ فوتی در جاده‌های زنجان به جا گذاشت

رئیس پلیس‌راه استان زنجان گفت: متاسفانه بر اثر خستگی و خواب‌آلودگی، دو حادثه رانندگی در اتوبان زنجان – قزوین رخ داد که در این حادثه دو نفر جان خود را از دست دادند.

سرهنگ محمدعلی عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار، در رابطه حادثه رانندگی رخ داده در یکی از محورهای مواصلاتی استان زنجان، اظهار کرد: شامگاه دیروز (۲۴ مردادماه) بر اثر برخورد یک دستگاه سواری با یک دستگاه کامیونت در آزادراه زنجان – قزوین، ۲ نفر مصدوم شده و متاسفانه یک نفر نیز جان باخت.

وی در رابطه با علت حادثه رانندگی رخ داده در اتوبان زنجان – قزوین، افزود: خواب‌آلودگی یکی از دلایل اصلی این تصادف بوده که متاسفانه رانندگان به هنگام خستگی و خواب‌آلودگی، استراحت نمی‌کنند و این میزان بروز تصادفات رانندگی را تشدید می‌کند.

این مسئول در رابطه با دومین حادثه تلخ رانندگی در آزادراه زنجان – قزوین نیز تصریح کرد: در ساعت ۲:۳۰ امروز (۲۵ مردادماه) یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ در آزادراه زنجان – قزوین به علت خستگی و خواب‌آلودگی راننده، واژگون شد.

رئیس پلیس‌راه استان با بیان اینکه متاسفانه راننده خودرو در این حادثه جان خود را از دست داد، خاطرنشان کرد: طی چهار ماهه اول امسال بیش از ۳۰ درصد از تصادفات در آزادراه زنجان – قزوین رخ داده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا