اخبار

خسارت کرونا به رسانه‌های استان قزوین باید جبران شود

خسارت کرونا به رسانه‌های استان قزوین باید جبران شودفاطمه محمدبیگی روز یکشنبه در دیدار با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان که در دفتر این نماینده برگزار شد، اظهار داشت: در این راستا تلاش می‌کنیم تا در پرداخت وام‌ها و حل مشکلات رسانه‌های استان تسریع شده و با هماهنگی استاندار و اداره کل ارشاد استان نیز تمهیداتی در این خصوص درنظر گرفته شود.
وی گفت: در حمایت از اصحاب رسانه و مطبوعات استان، به استاندار قزوین نامه‌ای ارسال خواهم کرد و تخصیص وام‌،حل مشکلات معیشتی و برگزاری نشست اعضای خانه مطبوعات با استاندار را مطالبه خواهم کرد.
محمدبیگی با اشاره به مشکل مسکن خبرنگاران، خاطر نشان ساخت: این موضوع را می‌توان در اتاق فکرهایی مورد بررسی قرار داد که طرح مسکن جوانان ویژه مشاغل مختلف می‌تواند یکی از راهکارهای این موضوع باشد.
این نماینده با بیان اینکه اصحاب رسانه انسان‌های آزاده عصر هستند و باید برای پاسداشت جایگاه و شان آنها اهتمام لازم را داشت، گفت: افرادی که رسالت اطلاع رسانی را با صداقت و بدون جهت گیری خاصی انتخاب می‌کنند، جزء آزادگان هستند و باید قدردان زحمات و تلاش‌های آنها بود.
وی ادامه داد: رسالت اطلاع رسانی به جامعه و خبرنگاری با تمام حواشی و هزینه‌هایی که به دنبال دارد، بسیار دشوار بوده و می‌توان گفت از مصادیق نگه داشتن ایمان در آخرالزمان است.
محمدبیگی در خصوص راه اندازی نظام صنفی مطبوعات، گفت: باید این سازمان همچون سایر مشاغل که تحت نظر و زیر رده‌های وزارت خانه‌ها و سازمان‌های خاصی هستند تعریف شود تا بتوان برای حل مشکلات آن به صورت سازمان یافته اقدام کرد البته ماهیت امنیتی این شغل را نیز نباید نادیده گرفت.
در ادامه این جلسه،جابر خرم نیا رییس هیات مدیره،هادی درزی رامندی مدیر خانه و رویا بابایی نماینده فراکسیون بانوان خانه مطبوعات استان قزوین، نظرات، دیدگاه‌ها، مطالبات و دغدغه‌های اصحاب رسانه استان قزوین را مطرح کردند.
طبق اعلام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، شیوع بیماری کرونا به مطبوعات و رسانه‌های استان قزوین چهار میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال خسارت وارد کرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا