اخبار

خدمت به مردم کمترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: شأن ما مسئولین نوکری مردم است و خدمت به مردم کمترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم.

عابدین خرّم روز چهارشنبه، ۱۲ بهمن‌ماه، در همایش ویژه‌ی آغاز ایام الله دهه‌ی فجر و سالروز بازگشت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی که با حضور مسئولین استانی و اقشار مختلف مردم در مرکز همایش‌های مصلی امام خمینی(ره) تبریز برگزار شد، اظهار کرد: امروز همه‌ی ما در این مکان جمع شده‌ایم تا شکرگزار خداوند باشیم که با پناه دادن به ما و نجات صالحین، مستضعفین عالم را رفعت بخشید و اکنون همه‌ی مستضغفین و آزادی ‌خواهان جهان به مکتب امام خمینی(ره) تمسک کرده‌اند.

وی ادامه داد: امروز گام دوم انقلاب با کلام رهبر عزیزمان بعد از گذشت بیش از ۴۰ سال یک خیز بلند برای حرکت در مسیر آرمان‌های امام و ارزش های انقلاب اسلامی است که با معنا و مفهوم به‌روزتر و ‌عالی‌تر در حال حرکت است و درواقع گام دوم انقلاب ترجمان اهداف امام خمینی(ره) است.

وی با بیان اینکه ۱۲ بهمن روز بیرون رفتن دیو و آمدن فرشته است، افزود: امروز خواب راحت از چشم استکبار گرفته شد و همه‌ی ما عهد می‌بندیم که تا زمانی که خون در رگ، نفس در کالبد و جان در بدن داریم، از این انقلاب که شهدای عزیزمان با فداکردن جان خود آن را حفظ کردند، دفاع کنیم.

خرّم تاکید کرد: درست است که در مدت این ۴۳ سال می‌توانستیم کارهای بزرگی برای رفاه و آسایش مردم انجام دهیم اما بدانیم که دشمنان در طول این سال‌ها حتی یک روز دست از توطئه علیه ملت ایران برنداشتند و بدون شک هرکدام از این توطئه‌ها نه فقط یک نظام بلکه چندین نظام را از بین می‌برد که به پاس رهبری الهی امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب و خون پاک شهدا توانسته ایم این انقلاب را حفظ کنیم و ما امروز باید راه شهدا را طی کنیم که شیرینی امور دنیوی خود را نادیده گرفتند تا امت اسلامی راحت باشند.

وی خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی فقط در ایران نیست بلکه ایران ام القرا است و انقلاب اسلامی در کشورهای مسلمان نیز طرفداران زیادی دارد و اینکه توانسته مانند خانواده‌های شهدا طرفدارانی را در جهان اسلام جذب کند، حقانیت نظام را ثابت می‌کند.

استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز مردم گله‌مند هستند و ما این گله‌مندی را قبول می‌کنیم اما باید بدانیم اخلاق حکمرانی را کسانی زیر سوال بردند که وابسته به غرب بودند و همین افراد با سوار شدن در ماشین‌های مدل بالا از پشت شیشه‌ به مردم نگاه می‌کردند و معتقد بودند زمانی مشکلات ما حل خواهد شد که تسلیم غرب شویم.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب در دیدار تولید کنندگان داخلی، گفت: رهبر انقلاب در این دیدار تاکید کردند که باید بهتر از این در حوزه‌ی اشتغال و کارآفرینی کار می‌شد و ما باید همگی برای خدمت به مردم و حل مشکلات گذشته و حرکت کردن برمبنای عدالت در زندگی مردم سر ازپا نشناسیم.//ایسنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا