اخبار

خبر جالب در تبریز؛ فیروز کریمی‌گزینه ماشین‌سازی شد

از سرمربی سابق تراکتور به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت ماشین‌سازی در فصل آینده نام برده می‌شود.

به گزارش باش خبر وبه نقل از آناج، خبر می‌رسد، فیروز کریمی، سرمربی سابق تیم تراکتور یکی از گزینه‌های هدایت تیم همشهری ماشین‌سازی در فصل آینده مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور است.

کریمی‌که در اواخر فصل گذشته روی نیمکت تراکتور توانست نتایج قابل قبولی کسب کند، مورد توجه ماشین‌سازان قرار گرفته و مسئولان تیم تبریزی به دنبال استخدام این سرمربی هستند.

بر اساس اخبار دریافتی، علیرضا اکبرپور، مرتضی اسدی و غلامرضا باغ‌آبادی دیگر گزینه‌های سرمربیگری تیم ماشین‌سازی هستند که از شانس تقریبا برابری نسبت به کریمی‌برخوردار می‌باشند.

در این میان، اکبرپور فصل گذشته هدایت تیم ماشین‌سازی را بر عهده داشت اما نتایج ضعیف در هفته‌های پایانی، ماشین‌سازان را برای ادامه همکاری با این سرمربی مردد کرده است.

مرتضی اسدی هم که در دو سه سال گذشته به جرگه مربیان پیوسته است، هنوز تجربه سرمربیگری را ندارد و این درحالی است که غلامرضا باغ‌آبادی از مربیان باسابقه و بومی‌تبریز است.

باید دید که درنهایت کدامیک از آن‌ها به عنوان سرمربی سبزقبایان انتخاب و سکان هدایت تیم قدیمی‌فوتبال آذربایجان را در دست خواهد گرفت؟

ناگفته نماند، ماشین‌سازان پس از سقوط به دسته پایین‌تر به دنبال برنامه‌ریزی جهت حضوری پرقدرت در لیگ دسته یک برای بازگشت زودهنگام به مسابقات لیگ برتر هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا