اخبار

حیف شد که نتوانستیم طلسم‌شکنی کنیم/ کار بازیکنان جداشده ناپسند بود

علی ابراهیمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی  در خصوص تساوی تیمش مقابل رایکا بابل از هفته نوزدهم لیگ آزادگان، اظهار داشت: ما در دیدار امروز با وجود تمامی مشکلات سعی کردیم بازی خوبی ارائه دهیم و به نظرم مستحق پیروزی هم بودیم اما در نهایت بازی با تساوی به اتمام رسید.

وی ادامه داد: در اواخر نیمه نخست باران شديدی بارید که این وضعیت آب‌وهوایی به ضرر ما و به نفع تیم حریف شد، چراکه آن‌ها به بازی در شرایط بارانی و زمین خیس کاملا‌ عادت دارند. با این حال، بد بازی نکردیم و حیف شد که نتوانستیم سه امتیاز را کسب و طلسم‌شکنی کنیم.

سرمربی ماشین‌سازی با اشاره به کمبود بازیکن در ترکیب تیمش در دیدار مقابل رایکا گفت: پیش از بازی امروز، امیر شهیم که آقای گل تیم و مسابقات بود، به تیم خیبر خرم‌آباد پیوست و یکی از بازیکنان تاثیرگذار خود را از دست دادیم. میثم نامور از نفرات اصلی تیم هم در این دیدار غایب بود که ظاهرا می‌خواهد به تیم دیگری نقل مکان کند. البته این ۲ بازیکن بدون خداحافظی و اطلاع تیم را ترک کردند که به لحاظ اخلاقی کار بسیار ناپسندی است. امیر شهسواری هم مصدوم بود و ما روی نیمکت ذخیره‌ها فقط سه بازیکن برای تعویض داشتیم.

ابراهیمیان در ارتباط با آخرین وضعیت باشگاه ماشین‌سازی اعلام کرد: مالک باشگاه با معرفی مدیرعامل و اسپانسر، به اعضای تیم قول نهایت همکاری و حمایت‌های مالی را دادند. امیدواریم مدیران جدید شرایط مالی و امکانات تیم را بهبود ببخشند و با باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی و اضافه شدن چند بازیکن به جمع تیم، بتوانیم در ادامه فصل نتایج بهتری را کسب کنیم.//اناج

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا