اخبار

حمایت از بخش خصوصی بهترین راهکار برای توسعه والیبال آذربایجان‌غربی است

حمایت از بخش خصوصی بهترین راهکار برای توسعه والیبال آذربایجان‌غربی استمحمد حضرت‌پور روز شنبه در یک گفت و گوی رسانه ای افزود: در حال حاضر سهمیه دوم لیگ برتری این شهر، پس از تیم شهرداری ارومیه، حفظ شده و با نام آذرباتری در رقابت‌های فصل آتی حضور می یابد.
وی اضافه کرد: ورود بخش خصوصی به ورزش و حوزه تیم ‌داری منجر به ایجاد رقابت و شور و نشاط بین جوانان و بروز و شکوفایی استعدادهای بالقوه در عرصه ملی و بین المللی می شود.
رییس هیات والیبال آذربایجان‌غربی بیان کرد: در صورتی بخش خصوصی در گود ورزش موفق و ماندگار می شود که از این بخش حمایت همه جانبه صورت گیرد.
وی با بیان اینکه تمرکززدایی از جمله اهداف اصلی در هیات والیبال آذربایجان‌غربی است، ادامه داد: باید از مرکز استان تمرکززدایی و به شهرستان‌های آذربایجان‌غربی نیز توجه کنیم.
حضرت‌پور اظهار کرد: اقتصاد ورزش و والیبال تا زمانی که خودکفا نباشد، هیچ توسعه ای نخواهد داشت و باید همه برنامه‌ریزی‌ها در این مسیر باشد.
وی، ارومیه را یکی از قطب‌های والیبال کشور و آسیا دانست و افزود: برگزاری موفق لیگ ملت‌های والیبال نشان داد که می‌توانیم مسابقات بزرگ ورزشی را به ویژه در رشته والیبال در این شهر ساماندهی کنیم که باید در این زمینه برنامه ریزی های بیشتری داشته باشیم.
ارومیه، ۲ تیم در فصل آتی لیگ برتر والیبال کشور دارد که با نام‌های شهرداری و آذرباتری در این رقابت ها حاضر می شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا