اخبار

حماسه ۹ دی تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی است

مدیرکل حراست شهرداری تبریز در پیامی فرارسیدن ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را تبریک گفت.

به گزارش شهریار، اسماعیل فتحیان اظهار داشت: حماسه ۹ دی و حضور مردم حماسه ساز و ولایت مدار ایران اسلامی در راهپیمایی نهم دی ماه ۱۳۸۸ نقطه‌ی عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرینی در افتخارات مردان و زنان ایران به شمار می‌آید.
او ادامه داد: حماسه ۹ دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردانی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستادند. روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز بصیرت تبدیل به یوم الله، و ماندگار شده است.
مدیر کل حراست شهرداری تبریز ۹ دی را به یادماندنی و تاریخی خواند و افزود: در روز ۹ دی و با خلق حماسه ای کم نظیر از سوی ملت بصیر و فهیم ایران اسلامی و با توصیه های عالمانه رهبر انقلاب توطئه دشمنان با شکست مواجه شد و سناریویی که دشمن با هدف براندازی نظام اسلامی طراحی کرده بود، توسط ملت بصیر ایران اسلامی درهم شکسته شد.
فتحیان ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی، خاطرنشان کرد: بار دیگر با آرمان های مقدس انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری تجدید عهد و میثاق کرده و با ابراز انزجار از دشمنان انقلاب و میهن اسلامی، در راه اهداف مقدس انقلاب، رهبری و نظام جمهوری اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.
/ شهریارنیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا