اخبار

حماسه حضور در آذربایجان شرقی

مردم مومن و همیشه در صحنه آذربایجان شرقی در جای جای استان با حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس که با شعار اصلی " فلسطین محور وحدت جهان اسلام ، قدس در آستانه آزادی " در سراسر کشور برگزار شد، احساس مسوولیت خود را نسبت به وقایع پاره تن جهان اسلام به نمایش گذاشتند.

مردم مومن و همیشه در صحنه آذربایجان شرقی در جای جای استان با حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس که با شعار اصلی ” فلسطین محور وحدت جهان اسلام ، قدس در آستانه آزادی ” در سراسر کشور برگزار شد، احساس مسوولیت خود را نسبت به وقایع پاره تن #جهان_اسلام به نمایش گذاشتند.

به گزارش باش خبر وبه نقل از ایرنا، مردم این خطه با سردادن شعار مرگ بر #اسرائیل و مرگ بر #صهیونیست ضمن ابراز انزجار از حرکت های ددمنشانه #صهیونیستها در #سرزمین_قدس و مسجد الاقصی حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

در شهر #تبریز حرکت ظلم ستیزانه مردم از هشت مسیر پیش بینی شده آغاز شد و گروه های مختلف مردم از زن و مرد و پیر و جوان خود را به محل تجمع اصلی در میدان ساعت رساندند و یک #صدا و با دست های گره کرده #شعار_مرگ بر رژیم اشغالگر قدس و امریکای جنایتکار سر دادند.

گروه های سرود جوانان و نوجوانان، گروه های ورزشی در رشته های مختلف با اجرای برنامه های نمایشی در رشته های رزمی در سه راه طالقانی و میدان ساعت شور ویژه ای به این حرکت مردمی دادند.

مسابقات و پویش های مختلف فرهنگی و هنری از جمله مسابقه عکس و نقاشی ویژه دانش آموزان از برنامه های پیش بینی شده برای راهپیمایی روز قدس در تبریز بود و جوانان با شرکت در پویش ” آتش بر صهیونیسم ” پرچم رژیم جعلی اسرائیل را آتش زده و از آن فیلم و عکس تهیه کردند.

امیر سرلشکر موسوی، فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران، سخنران ویژه راهپیمایی روز قدس در شهر تبریز هم در این #راهپیمایی حضور داشت.

حماسه حضور در آذربایجان شرقی

امروز مردم #آذربایجان_شرقی در شهرها و روستاهای استان بر عزم و اراده راسخ خود در حمایت از انتفاضه مردم مسلمان فلسطین تا رهایی قدس شریف از چنگال صهیونیست‌ها تاکید کردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا