اخبار

حضور گسترده در انتخابات خنثی کننده تهدیدات خارجی است

رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات آینده ریاست جمهوری، خنثی‌کننده تمامی تهدیدات خارجی علیه نظام اسلامی است.

به گزارش باش خبر وبه نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام شعبانعلی صالحی‌نسب سه شنبه شب در گردهمایی فرماندهان و روحانیون نیروی زمینی ارتش مستقر در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل، اهمیت انتخابات ۲۸ خرداد را بسیار مهم خواند و افزود: انتخابات این دوره، نخستین انتخابات ریاست جمهوری بعد از بیانیه گام دوم و بعد از سیطره کرونا است و در حقیقت خنثی‌کننده تهدیدات دشمن و قدرت‌ساز ارزان بوده و اهمیت مشارکت حداکثری در آن و حضور حداکثری مردم بسیار بالاست.

وی با تاکید بر این‌که شرکت در انتخابات واجب عینی است، نه واجب کفایی و طبق فرمایش امام از اوجب واجبات است، یادآور شد: اقتدای ما به رهبر انقلاب اسلامی است و ایشان دو خواسته دارند که یکی انتخاب اصلح و دیگری مشارکت حداکثری است.

صالحی نسب، ولایت‌مداری، ارزشی و مدبر بودن را سه شاخص اصلی برای انتخاب رییس جمهوری اصلح برشمرد و اظهار کرد: رییس جمهور نظام اسلامی باید انقلابی، جهادی، عدالت‌خواه و ضد فساد باشد.

وی اضافه کرد: این درست است که ما در مسائل اقتصادی مشکل داریم، اما می‌توانیم با مشارکت حداکثری فردی را انتخاب کنیم که با فساد مبارزه کند و دستاوردهای ۴۲ ساله جمهوری اسلامی در زمینه‌های مختلف پزشکی، نظامی، هسته‌ای را در این زمینه باید برای مخاطبین تبیین کرد.

رییس اداره عقیدتی سیاسی نزاجا با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی با جمهوری اسلامی ایران تقابل و دشمنی ذاتی دارند، گفت: آنها به‌ دنبال نشانه‌ رفتن قدرت ذاتی ما هستند و باید توجه داشت که تقابل ما با آمریکا مانند تقابل حق و باطل است که هیچ‌گاه این تقابل تمام نخواهد شد.

صالحی نسب افزود: تجربه تاریخی نشان داده است که هر کسی تسلیم شد، ذلیل شد؛ دشمن برای تحقق ایرانِ ضعیف تلاش می‌کند و ما برای تحقق ایران قوی تلاش می‌کنیم و امروز به لحاظ قدرت منطقه‌ای، ایران به سطحی رسیده است که هیچ معاهده و معادله‌ای در منطقه جز با جلب نظر ایران امکان‌پذیر نیست.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، ۲۸ خردادماه برگزار می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا