اخبار

حضور شهردار تبریز در آیین توزیع کمک‌های مؤمنانه

شهردار تبریز به دعوت هیات امنای امام‌زادگان دال و ذال در آیین توزیع کمک‌های مؤمنانه این امامزاده حضور یافت.

به گزارش شهریار، در این آیین که با حضور سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، ایرج شهین باهر شهردار تبریز و با مشارکت هیات امنای امام‌زادگان دال و ذال و هیات امنای نورالزهرا برگزار شد، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان به ارائه توضیحاتی درباره آغاز طرح شهید سلیمانی و توزیع بسته‌های معیشتی پرداخت.
حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم در مراسم چهارمین مرحله از توزیع بسته‌های معیشتی آستان مقدس امامزاده سیدابراهیم(ع) و سید حذیفه (ع) تبریز با اشاره به رشادت‌ها و دلاوری‌های شهید قاسم سلیمانی در زمان حیات، گفت: ایشان در زمان حیات، به جریان مقاومت در منطقه در مقابله با رژیم صهیونیستی کمک می‌کرد و اقدامات شایسته‌ای در جهت دفاع از اسلام و شیعه در منطقه انجام داد.
امام جمعه تبریز با اشاره به سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: خون پاک حاج قاسم سندی گویا و ماندگار از رسوایی استکبار و نظام سلطه و شهادت این بزرگ مرد عاشورائی، جنایتی هولناک و تأسف برانگیز از سوی رژیم جنایتکار و تروریست آمریکا است.
سید محمدعلی آل هاشم افزود: ملت بیدار و قهرمان ایران شهادت چهره‌ی بین‌المللی مقاومت را بی پاسخ نخواهند گذاشت و جهادگران خط سرخ مقاومت برای گرفتن انتقام سخت از خون سردار فداکار و عزیزمان جامه رزم بر تن می کنند.
او خواستار تداوم کمک‌های مؤمنانه برای دستگیری از نیازمندان و آسیب دیدگان از ناحیه کرونا شد.
/ شهریارنیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا