اخبار

حجت‌الاسلام محمدی‌گلپایگانی گفت خطر فضای مجازی کشور را تهدید می کند

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی‌گلپایگانی در مراسم افتتاح ٧ هزار میلیارد تومان طرح محرومیت زدایی با بیان اینکه امروز خطری که کشور را تهدید می‌کند، فضای مجازی است، اظهار داشت: فضای مجازی چیز بسیار خطرناکی است و البته پادزهر آن را داریم و پادزهر آن نماز جمعه، اعتکاف، اربعین و عاشورا است.

وی با بیان اینکه افراد در اعتکاف شبانه روز مانند باران اشک می‌ریزند و توبه می‌کنند، گفت: افراد وقتی از اعتکاف برمی‌گردند دیگر همان فرد قبل نیستند. از دیگر پادزهرها اربعین است که امسال ٢٠ میلیون نفر در این راهپیمایی شرکت کردند و شنیدم عده‌ای از مشهد به سمت کربلا را به عشق امام حسین پیاده رفتند. نکته مهم این است که در این #راهپیمایی گسترده و با شکوه قطره خونی از دماغ کسی بیرون نیامد اما این #سعودی‌ های بی‌عرضه چه‌کردند با جمعیت ۴ میلیون نفری حجاج در آن سال ۵٠٠ حاجی بر اثر تشنگی جان باختند.

#رییس_دفتر_رهبری ادامه داد: هر چه #دشمن می‌بافد، پادزهر ما در اربعین و عاشورا و اعتکاف و… پنبه می‌کند و نمی‌توانند به اهداف خود برسند.

حجت الاسلام والمسلمین #گلپایگانی با تاکید بر اینکه اگر می‌خواهید فرزندانتان دختر و پسر و نوجوان‌تان را از این خطرات بیمه کنید باید پای آنها را به مسجد و هیئت‌ها باز کنید اظهار داشت: حضور نوجوانان در مساجد و هیئت ها باعث می شوند آنها در برابر این خطرات بیمه و شکست ناپذیر باشند.

وی با بیان اینکه دو روز گذشته از کربلا برگشته‌ام و در این سفر به کاظمین رفتم و دیدم که جمعیت فراوان و انبوهی از مردم به حضرت موسی ابن جعفر متوسل شدند به حدی که به سختی وارد حرم توانستم شوم، گفت: این حضرت در نیشابور نمایندگی داشت که وجوهات شرعی را در نیشابور جمع آوری و در مدینه به این حضرت تحویل می‌داد. زنی تهیدست در نیشابور مبلغی ناچیزی را به نماینده حضرت موسی ابن جعفر تحویل داد و گفتند به حضرت بگویید که هرچند اینها ناچیز است اما آن را از من بپذیرد. نماینده حضرت در نیشابور این مبلغ را تحویل امام داد و امام مبلغی را به نماینده خود داد تا آن را به این زن بدهد و گفت به این زن بگو 15 روز پس از دریافت این مبلغ خواهد مرد و من در تشییع جنازه او شرکت خواهم کرد. همین اتفاق افتاد و امام در تشییع جنازه این زن شرکت کرد. و حدیثی داریم که گفته می‌شود مومنی در حین احتضار ناراحت بود و ملک الموت به او گفت از چه ناراحتی  و آن مومن گفت برای فرزندانم ناراحت هستم و عزراییل منظره‌ای از آن دنیا به این مومن نشان داد که پیغمبر و چهارده معصوم حضور دارند و حضرت علی (ع) فرمودند که این مومن از دوستان ما است  و جان آن را آسان بگیر و در احادیث آماده که حضرت علی (ع) فرموده هر کسی که بمیرد مرا خواهد دید. /ایلنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا