اخبار

حادثه مترو، محل اختلاف نظر اعضای شورا

تحقیق و تفحص از حادثه مترو بعد از گذشت پنج ماه محل اختلاف نظر اعضای شورای شهر تبریز شده است.

نزدیک به پنج ماه از حادثه مترو تبریز گذشته اما خبری از اعلام دلایل این حادثه به مردم نیست، البته نه تنها مردم بلکه برخی از اعضای شورا هم معتقدند که نتیجه تحقیق و تفحص از این حادثه به آنان هم اعلام نشده در حالیکه برخی دیگر از اعضا از اعلام نتیجه حادثه به هیئت رئیسه خبر می‌دهند.

غلامحسین مسعودی ریحان در جلسه روز گذشته شورا اظهار داشت: تحقیق و تفحص مترو تبریز علارغم ارجاع به کمیسیون تخصصی هنوز به صورت کامل انجام‌نشده است و در ادامه روند آن مشکل ایجاد شده است.
وی اضافه کرد: چندین بار تقاضای پیگیری کردم و علارغم پیگیری‌ها جوابی داده‌ نشد که به دادستانی تبریز شکایتی را اعلام کردم تا این موضوع را پیگیری کند.
خزانه دار شورای اسلامی‌شهر تبریز تصریح کرد: فردا وقتی گفتیم جریان چگونه بوده نباید بگویند وظیفه شما فقط تصویب هبه نبود بلکه باید نظارت هم می‌کردید.
وی اضافه کرد: چند هزار میلیارد تومان پول و املاک مختلف به مترو تبریز داده شده اما نظارت کافی در این زمینه انجام نشده است.
مسعودی ریحان گفت: ماده ۷۶ آیین کار شورا را مطالعه کنند و بعد به بنده تهمت شانتاژ بزنند، تحقیق و تفحصی که ۵ نفر از اعضای شورا آن را امضا کرده‌اند باید پیگیری شود. تا زمان نتیحه بخشی این موضوع را پیگیری خواهم کرد.
سونیا اندیش در پاسخ به مسعودی ریحان گفت: موضوع تحقیق و تفحص به محض وصول و ارجاع به کمیسیون عمران بررسی و پیگیری شده و نتیجه نیز اعلام شده کسی که نمی‌خواهد قبول کند، قبول نمی‌کند.
وی تاکید کرد: جلسات مکرر نزدیک به ۶ جلسه برگزار شده است و با مستندات و دلایل برسی شد و نتیجه و مستندات به رئیس شورای شهر ارسال شد.
عضو شورای اسلامی‌شهر تبریز اضافه کرد: چون عضو شورای شهر خواستار پیگیری مجدد شدند مجدداً خواستار ارائه مستندات شدیم و این موضوعات را پیگیری میکنیم، نباید اینگونه باشد که در فضای رسانه‌ای به یکدیگر اتهام بزنیم اگر مستنداتی وجود دارد ارائه شود.
وی با اشاره به اینکه بنده در مقابل مردم و افکار عمومی‌پاسخگو هستم و در مقابل عضو شورا پاسخگو نیستم گفت: بنده وظایف خودرا به صورت کامل انجام داده‌ام و هرکس اعتراض دارد می‌تواند شکایت کند.

//اناج

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا