اخبار

حاجیان آذربایجان شرقی زمینه‌ آزادی ۱۵ زندانی جرائم غیرعمد را فراهم کردند

مدیر روابط عمومی ستاد مردمی دیه آذربایجان شرقی، گفت: در آستانه بازگشت حجاج از مناسک حج، بیش از ۱۵ خانواده به ستاد دیه استان مراجعه کرده و زمینه‌ی آزادی ۱۵ زندانی جرائم غیر عمد و محکومین مالی را فراهم کرده‌اند.

مدیر روابط عمومی ستاد مردمی دیه آذربایجان شرقی، گفت: در آستانه بازگشت #حجاج از مناسک حج، بیش از ۱۵ خانواده به ستاد دیه استان مراجعه کرده و زمینه‌ی آزادی ۱۵ زندانی #جرائم_غیر_عمد و #محکومین مالی را فراهم کرده‌اند.

فرزاد آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار در این خصوص، اظهار کرد: #خانواده‌های_تبریزی به مناسبت بازگشت حاجیان خود از مناسک #حج موجبات آزادی زندانیان غیرعمد و محکومین مالی در استان را فراهم کرده‌اند.

وی ادامه داد: برخی از خانواده‌ های #حاجیان در آذربایجان شرقی هزینه‌ی ذبح قربانی و ضیافت احسان بازگشت از مناسک حج را به #ستاد دیه استان می‌بخشند تا در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و محکومین مالی مشارکت کنند.

وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۵۰ نفر از زندانیان غیرعمد و محکومین مالی از زندان‌های استان آزاد شده‌اند و به آغوش خانواده برگشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: از اولین روز محرم تا اربعین حسینی، پویش آزادی زندانیان غیر عمد و محکومین مالی آغاز شده است که امیدواریم با کمک خیرین و هیئت‌های حسینی و عموم مردم ۴۰ زندانی به مناسبت اربعین آزاد شده به کانون گرم خانواده بازگردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا