اخبار

جوان ۱۵ ساله تاکستانی در استخر کشاورزی غرق شد

جوان ۱۵ ساله تاکستانی در استخر کشاورزی غرق شدبه گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کوروش عزیزی، تصریح کرد: درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد غرق شدگی در داخل استخری واقع در شهر ضیاءآباد، روستای فارسجین، ماموران انتظامی و نیروهای امداد بلافاصله در محل سانحه حاضر شدند. 
وی ادامه داد: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد جوان ۱۵ ساله‌ای که به منظور شنا کردن به داخل استخر ذخیره آب اراضی کشاورزی رفته بود به علت عدم مهارت در شنا دچار غرق شدگی شده است. سرهنگ عزیزی با بیان اینکه جسد فرد غرق شده برای ادامه مراحل قانونی به پزشکی قانونی منتقل شد، اظهار داشت: از شهروندان درخواست داریم تا هشدارهای پلیس را در رابطه با شنا نکردن در محل‌های غیرمجاز و خطر غرق شدگی به فرزندان خود گوشزد کرده تا در طول سال شاهد بروز چنین حوادث ناگواری نباشیم.
کشف ۴۴ کیلو گرم حشیش در عملیات مشترک پلیس قزوین و هرمزگان 
فرمانده انتظامی قزوین از کشف ۴۴ کیلوگرم حشیش در عملیات مشترک پلیس مبارزه با موادمخدر این استان با هرمزگان و دستگیری یک قاچاقچی در این رابطه خبر داد.
سردار مهدی حاجیان تصریح کرد: به دنبال اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر قزوین متمرکز بر روی عناصر حمل و نقل مواد، مشخص شد، فردی در امر خرید و فروش موادمخدر فعالیت داشته و به تازگی نیز مقادیر قابل توجهی مواد از قاچاقچیان خریداری و به وسیله یک دستگاه کامیون کشنده در پوشش بار در حال انتقال آن به استان‌های غربی کشور است.
این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: موضوع بلافاصله به پلیس مبارزه با موادمخدر استان هرمزگان اطلاع داده شد و تیمی از ماموران با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی پلیس قزوین به راه‌های ارتباطی منتهی به هرمزگان اعزام و به صورت نامحسوس اقدام به رصد و پایش خودروهای عبوری کردند که در نهایت کامیون کشنده مورد نظر در ورودی این استان مورد شناسایی قرار گرفت.
به گفته وی، بلافاصله کامیون متوقف و راننده دستگیر و در بازرسی از خودرو ۴۴ کیلوگرم حشیش کشف شد.
فرمانده انتظامی استان قزوین در پایان با اشاره به اینکه متهم تحویل مراجع قضایی استان هرمزگان شد، خاطرنشان کرد: مبارزه با موادمخدر و جلوگیری از فعالیت سوداگران مرگ از اولویت‌های اصلی پلیس به شمار رفته و موفقیت در مبارزه با این معضل اجتماعی نیازمند عزم همگانی و مشارکت آحاد جامعه است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا