خبر/ گزارش

جوان کیا: پرداخت به موقع حقوق پرسنل و ارتقاء خدمات شهری در اولویت است

رضا جوان کیا سرپرست جدید شهرداری ارومیه بر اهمیت پرداخت به موقع حقوق و مزایای پرسنل شهرداری‌ تاکید کرد . سرپرست جدید شهرداری همچنین بر افزایش سطح رفاهی شهروندان و توسعه عمرانی اشاره کرد. وی با اشاره به استفاده از فناوری‌های نوین، هدف خود را بهبود خدمات شهری و جلب رضایتمندی شهروندان عنوان کرد.

#سرپرست_شهرداری_ارومیه، رضا جوان کیا، در جلسه معارفه با تشکر از اعتماد #شورای_اسلامی شهر، تأکید کرد که پرداخت به موقع #حقوق_و_مزایای پرسنل #شهرداری به اولویت قرار دارد تا آنها بتوانند به طور کامل به خدمت‌رسانی به شهروندان پرداخته و هیچ دغدغه‌ای جز خدمت نداشته باشند. او افزود که افزایش سطح رفاهی شهروندان و #توسعه_عمرانی از اهداف اصلی شهرداری ارومیه است و در این راستا تلاش مضاعف خواهد شد.

جوان کیا همچنین اعلام کرد که در مدت مدیریت خود، به رفع مشکلات شهر و جلب رضایتمندی شهروندان پرداخته و به امیدآفرینی در جامعه اهمیت می‌دهد. او تأکید کرد که شهرداری ارومیه با استفاده از #فناوری‌های نوین و رویکردهای مبتکرانه، در راستای بهبود خدمات شهری و افزایش رضایتمندی شهروندان، پیشرفت‌های قابل توجهی را ثبت کرده است.

در پایان، سرپرست شهرداری ارومیه از همه دستگاه‌ها و سازمان‌های شهری خواست تا با همکاری و همبستگی، به راه حل‌های موثر و پایدار برای مسائل شهری بپردازند و از شهروندان خواست تا با گزارش مشکلات و نیازهای خود به شهرداری، به بهبود وضعیت کمک کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا