اخبار

جنگ اسپانیا و پرتغال در تبریز با حضور ستاره‌های جنجالی!

دیدار تراکتور مقابل استقلال نبرد تفکرات دو مربی پرتغالی و اسپانیایی تیم‌ها در تبریز خواهد بود.

دیدار تراکتور مقابل استقلال نبرد تفکرات دو مربی پرتغالی و اسپانیایی تیم‌ها در تبریز خواهد بود.

به گزارش باش خبر وبه نقل از ایرنا، در یکی از حساس‌ترین رقابت‌های فوتبال هفته پانزدهم لیگ برتر ایران، تیم‌های #تراکتور و #استقلال فردا از ساعت ۱۴ با قضاوت #وحید_کاظمی در ورزشگاه #یادگار_امام_تبریز برگزار خواهد شد.

استقلال در این فصل در خارج از خانه همواره نتایج بهتری گرفته و در این بازی هم برای حفظ رتبه دومی خود در پایان دور رفت مسابقات و همچنین امید اندکش برای قهرمانی نیم فصل تلاش خواهد کرد. آبی پوشان اگر در تبریز با بیش از سه گل پیروز شوند و پرسپولیس برنده نشود قهرمان نیم فصل خواهند شد. اتفاقی که غیرممکن نیست اما بسیار دشوار به نظر می‌رسد در مقابل تراکتوری‌ها برای رسیدن به جمع مدعیان نیاز به برتری در این دیدار مهم دارد.

ساپینتو سرمربی استقلال به دلیل محرومیت باید از روی سکوها نظاره‌گر بازی باشد. در طرف مقابل پاکو خِمِس سرمربی اسپانیایی تراکتور با شکست مقابل نساجی اولین شکست خود را با تراکتور تجربه کرد. حالا نبرد دو مربی پرتغالی و اسپانیایی می‌تواند این بازی را به یکی از جذاب‌ترین و تاکتیکی‌ترین بازی‌های نیم‌فصل تبدیل کند.

چهره ویژه

کاوه رضایی ستاره سابق تیم فوتبال استقلال که پس از بازگشت از لیگ بلژیک نتوانست به دلیل پر بون لیست آبی‌پوشان پایتخت به این تیم ملحق شود به جمع تراکتوری‌ها پیوست. این مهاجم به دلیل مصدومیت فقط توانست در چهار بازی با لباس تراکتور به میدان برود و یک گل را نیز برای این تیم به ثمر رساند. رضایی در هفته یازدهم مقابل ملوان ۵۹ دقیقه بازی کرد و تا به اینجای فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد.

حالا خبرها حاکی از آن است که این بازیکن آماده حضور دوباره در ترکیب تراکتور خواهد بود و می‌تواند مقابل تیم سابقش در ایران به میدان برود. هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل تیم فوتبال تراکتور نیز اعلام کرده بود که کاوه رضایی می‌تواند از تراکتور جدا شود و به این ترتیب احتمال دارد این بازیکن دوباره به استقلال بیاید.

جنگ اسپانیا و پرتغال در تبریز با حضور ستاره‌های جنجالی!

یکی دیگر از چهرهای ویژه این دیدار پیمان بابایی مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال تراکتور است. پیمان بابایی مهاجم تبریزی این فصل استقلال برای اولین بار با پیراهن تیمی غیرتبریزی در زادگاهش به میدان خواهد رفت. پیمان که قبل پیوستن به جمع آبی‌ها همیشه در تبریز بازی کرده بود، فوتبال خود را از تراکتور آغاز کرده و جدایی وی حاشیه‌های زیادی از جمله بیانیه تعجب‌برانگیز باشگاه تراکتور را در پی داشت. جایی که تراکتور با طرح گلایه‌هایی تند از مهاجم سابق خود وی را بازیکنی معمولی خطاب کرد که عملکرد چندان مطلوبی هم نداشته است!

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا